خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه:

بسیج اقتصادی نیاز امروز کشور است/مشکلات تولید کنندگان استان باید بسیجی گونه رفع شود

امام جمعه ارومیه گفت: تهدید و فشار وارده از منظر مسایل نظامی و اقتصادی بر کشور امروز موضوعی است که نیاز به توجه به بسیج اقتصادی را از سوی مسئولان ضروری می کند.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۰۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در نماز جمعه این هفته ارومیه با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) افزود: باید از افرادی که در زمینه تولید فعال هستند حمایت شود نه اینکه با مانع تراشی تولید کننده را زمین گیر کرد.
وی بیان کرد: افرادی که نفس تولید کننده های کشور را می گیرند و در راه فعالیت آنها سنگ اندازی می کنند، تفاوتی با آمریکا ندارند.
امام جمعه ارومیه اضافه کرد: جامعه اقتصادی استان را نباید زمین گیر کرد و باید مشکلات این بخش را بررسی و رفع و مباحث اقتصادی استان را به دور از حواشی بسیجی گونه حل کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره هفته بسیج بیان کرد: امام خمینی (ره) با کیاست خود در سال 58 روز پنجم آذر را روز بسیج مستضعفین معرفی کردند.
وی افزود: ایشان تدبیری بزرگ کردند و اگر این مساله ادامه داده و تقویت شود، انقلاب ما مستحکم تر می شود و کسی نمی تواند انقلاب را شکست دهد.
امام جمعه ارومیه اظهار کرد: امام راحل ا فراست و کیاست خاصی با ریشه یابی از متون قرآنی بسیج را استخراج کردند و ریشه بسیج در آموزه های دین و قرآن کریم است.
وی گفت: بسیج لشکر مخلص خداست یعنی که هرکس به وظایف خود صادقانه و خالصانه عمل کند، بسیجی است.
وی با بیان اینکه باید به ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) توجه خاصی شود، اضافه کرد: برخی ها بر این عقیده اند که دوستداران اهل بیت ارادت چندانی به پیامبر اکرم (ص) ندارند در حالی که ما معتقدیم پیامبر اکرم (ص) سید و اشرف مخلوقات است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: مقام پیامبر اسلام (ص) بسیار بلند مرتبه است و ایشان شخصیتی است که علی ابن ابی طالب خود را از غلامان پیامبر معرفی می کند.
وی بیان کرد: در روز دوشنبه هشتم آذر در مساجد استان نیز زیارت ازبعید برگزار می شود و مردم استان با شرکت در این مراسم ارادت خود را به پیامبر اکرم (ص) ابراز می دارند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به پیاده روی اربعین اظهار کرد: پیاده روی اربعین مساله ای است که در حمایت از آزادی و آزادمردی مطرح است و از بزرگترین شعائر ما اربعین است که نیازمند حمایت است.
وی اضافه کرد: دشمن از این همایش و پیاده روی می ترسد و این رخداد را زیر سوال می برند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: بسیار تاسف بار است که برخی ها در داخل کشور نیز این مساله را زیر سوال می برند.
امام جمعه ارومیه بیان کرد: کارهای بیهوده بسیاری وجود دارد که برای آنها هزینه های گزافی می شود ولی چرا در فضای مجازی زیر سوال نمیرود.
وی با انتقاد از وجود متکدیان در سطح شهر گفت: متکدیان چهره زشتی به شهر داده اند و باید فرماندار و مسئولان مربوطه نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.
ارسال نظرات