امام جمعه املش گفت: یکی از مؤلفه های قدرت انقلاب اسلامی ایران نیروی بسیج است که امام راحل(ره) نسبت به بسیج عنایت ویژه ای داشتند که می طلبد بسیجیان بیشتر از این قدر این جایگاه و منزلت خویش را بدانند که امام و رهبر ما هم افتخارشان این است که خویش را یک بسیجی می دانند.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۰۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از املش، حجةالاسلام والمسلمین محمد صفری امام جمعه املش در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته املش که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خواهران و برادران بسیجی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد؛ گفت: موفقیت اخیر مردم عراق و سوریه و بحرین و سایر کشورهای مسلمان در برابر دشمنان از جمله داعش، تکفیری و وهابی و سایر تروریست ها ناشی به برکت روحیه جهادی است.

وی گفت: یکی از مؤلفه های قدرت انقلاب اسلامی ایران نیروی بسیج است که امام راحل(ره) نسبت به بسیج عنایت ویژه ای داشتند که می طلبد بسیجیان بیشتر از این قدر این جایگاه و منزلت خویش را بدانند که امام و رهبر ما هم افتخارشان این است که خویش را یک بسیجی می دانند.

وی گفت: در هر زمینه مادی و معنوی اگر بخواهیم پیشرفت واقعی داشته باشیم باید از مسیر و کانال بسیج حرکت کنیم و بسیج یک فکر و اندیشه است که رشد و پرورش می یابد و مایه پیشرفت کشور می شود و اگر در زمینه هوا فضا، نانو تکنولوژی و صنایع موشکی و سایر زمینه های رشد و پیشرفتی حاصل شده همه اش ناشی از تفکر دانشمندان جوان بسیجی در این کشور بوده است.

امام جمعه املش گفت: بسیجی یعنی مطیع امر رهبر بودن و ولایت پذیر و ولایت مدار بودن و هرآن چه ولی فقیه می گوید عمل کند و لاغیر و همین اندیشه و تفکر و عمل  بسیجی است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رأس آن آمریکای جنایتکار را به ستوه آورده است و انقلاب اسلامی ایران را به سایر کشورهای دنیا صادر کرده است.

حجت الاسلام صفری گفت: این که امروز ملت جنگ زده ی عراق با آن همه مشکلات فراوان با تمام توان در مراسم اربعین حسینی با شکوه خاصی و عشق و علاقه ای بسیار فراوان از بیش از بیست میلیون زائر پذیرایی و میزبانی می کند این همان تفکر بسیجی است که صادر شده است و آل سعود را در عربستان سعودی منزوی کرده است.

وی گفت: این که بیش از بیست میلیون زائر و عاشق سیدالشهدا خویش را به دل خطر می زند و با درک و تحمل همه ی مشکلات راه با پای پیاده برای شرکت در مراسم اربعین حسینی حرکت می کند این هم تفکر بسیجی است که باید قدرشناسی شود و البته بدانیم که همه ی این توجه ویژه امام عصر(عج) و از نشانه های بارز قدرت خداست.

امام جمعه املش به بحث نفاق در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: اسلام بیش از هر چیز از نفاق از ضربه خورده است حتی در صدر اسلام در زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه معصوم(ع) هم در جامعه اسلامی از ناحیه نفاق و منافقین متحمل خسارت و ضربات فراوانی شده که امروزه در جامعه ما هم رگه های از جریان نفاق گریبانگیر جامعه شده است.

ارسال نظرات