دشمنان بدانند که بسیج از صحنه خارج نمی‌شود

امام جمعه کرج گفت: دشمنان بدانند که بسیج هرگز از صحنه خارج نمی‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۹۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه امروز شهرستان کرج با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و به امامت آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی خطیب جمعه شهرستان کرج اقامه شد.

دشمنان بدانند که بسیج از صحنه خارج نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: بسیج و بسیجی با بصیرت و درک صحیح شرایط اسلام و انقلاب و نظام و مردم، هر جایی که نیاز به حضور جهادی و ارزشی بوده، در صف نخست قرار داشته است.

حسینی‌همدانی افزود: دشمنان بدانند که بسیج هرگز از صحنه خارج نمی‌شود و تا زمانی که آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای استکباری اروپایی و آل سعود و رژیم‌های دست‌نشانده در منطقه علیه امت اسلام توطئه می‌کنند، بسیجیان در صحنه حضور داشته و گوش به فرمان ولایت برای مقابله با آنها هستند.

وی تصریح کرد: تا شجره طیبه بسیج با قدرت و اخلاص و ایمان در صحنه حضور دارد، احدی توان تعرض و جسارت به ملت ایران و ایران اسلامی را نخواهد داشت.

امام جمعه کرج گفت: متاسفانه پس از پایان جنگ تحمیلی عده‌ای از سر ناآگاهی و یا توطئه می‌گفتند دیگر نیازی به بسیج نیست و باید منحل شود و اگر نبود درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و پس از ایشان درایت مقام عظمای ولایت، آنها به هدف خود می‌رسیدند و ملت ایران از یک حامی و مدافع ارزش‌ها محروم می‌شد.

حسینی‌همدانی تاکید کرد: دشمنان بدانند که بسیجی با روحیه شهادت‌طلبی و ایثار و از خودگذشتگی آماده‌تر و مقتدرتر از همیشه بوده و مدیران و مسؤولان ارشد نظام برای افزایش خدمت‌رسانی باید روحیه بسیجی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص برجام و سنگ‌اندازی غربی‌ها اشاره کرد و گفت: از ابتدا هم ما امیدی به این برجام نداشتیم و اگر آنها سنگ‌اندازی خود را ادامه دهند، ایران نیز از حقوق خود استفاده خواهد کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها