بوشهر-دبیر ستاد بین المللی غدیر استان بوشهر در اجتماع بزرگ مدافعان حرم تنگستان گفت: مدافعان حرم فرهنگ بسیج را به خارج از مرزها منتقل کردند.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۹۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تنگستان، سردار حسین کارگر صبح امروز در اجتماع بزرگ مدافعان حرم شهرستان تنگستان در مصلی نماز جمعه اهرم گفت: بسیج پدیده ای منحصر به فرد و بی نظیر نه تنها در طول تاریخ جهان اسلام بلکه در طول تاریخ ایران باستان است که در هیچ زمانی چنین نیرویی  با این ساختار، کیفیت و سازمان و با این پایداری و مقاومت وجود نداشته است.

وی افزود: امروز ما نعمت بزرگی چون بسیج را داریم که در هیچ جای جهان اسلام با این کیفیت و عظمت وجود ندارد.

کارگر گفت: امروز در حالی منطقه خاورمیانه  پر از فتنه، جنگ و نا امنی است که ایران اسلامی در میان کشورهای آشوب زده  با اقتدار هر چه تمام تر در جزیره امن و پایدار نظام مقدس اسلامی در خاورمیانه پر فتنه حضور دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروز نقش بسیج برای همه روشن شده است و هر شخصیتی  در هر سطحی که باشد اگر سرباز و نیروی مسلح مقتدر  و مدافع نداشته باشد نمی تواند کاری از پیش ببرد.

سردار کارگرتصریح کرد: بسیجیان باید قدر خود  و جایگاه معنوی و اهمیت بالقوه آن را بدانند وهمچنان مسئولین نیز باور دارند که عزت دین به واسطه نیروهای مسلح تامین می شود و امنیت کشور نیز به دست بسیجان و نیروهای مسلح آن حاصل خواهد شد.

وی بیان داشت: امروز باید آحاد بسیجیان چه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که دیروز نقش آفرین لحظه های انقلاب بوده اند و چه دانش آموزان بسیجی همه باید در مجموعه عظیم بسیج نقش ایفا کنند.

سردار کارگر با بیان اینکه بسیجیان فراموش نکنند که نباید راه و هدف را گم کنند بیان داشت: عزت، امنیت وسر بلندی که نظام الهی ما کسب کرده است و قدرت کنونی نظام نه به واسطه موشک و نه به سبب اقتصاد ما بلکه اخلاص، ایمان و اعتقاد راسخ به وعده الهی  و کمک و مدد ایزد منان است که منبع قدرت ما شده و باعث گردیده تا ما همواره پیروز میدانها باشیم.

وی ضمن بیان اینکه مدافعان حرم فرهنگ بسیج را به خارج از مرزها منتقل کردند گفت: ما باید قدردان مدافعان حرم باشیم چرا که به برکت فرهنگ سازی مدافعان حرم و انتقال فرهنگی بسیجی به سوریه، عراق و یمن الان در مرزهای حلب با دشمن می جنگیم و اگر این اتفاق رخ نمی داد الان مجبور بودیم  در مرزهای خودمان با دشمن بجنگم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها