به مناسبت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین
بسیجیان شهرستان سنندج مصادف با روز پایانی گرامیداشت هفته بسیج در تجمع بزرگ مدافعان حرم حضور یافتند.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۸۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، تجمع بزرگ بسیجیان بمناسب 5 آذر ، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، همزمان در سراسر کشور و استان کردستان و در شهرستان سنندج مصادف با روز پایانی گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.
 
صبح امروز باحضور نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج و جمعی از مسؤولان، بسیجیان و حلقه‌های صالحین ، همایش مدافعان حرم در سالن آزادی سنندج آغاز شد.

رحیم زاده فرمانده سپاه ناحیه سنندج در این تجمع بزرگ بسیجیان سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر مبنای حق طلبی و استکبار ستیزی بنیان نهاده شده و بر همین اساس نمیتوانیم در برابر قطب بندی هایی که ماهیت آن تقسیم کشور ها بین کشور مستکبر است و در برابر ابتذال تروریست که تهدید ارزش های الهی است ساکت باشیم و کنار بیاییم.

 
وی بیان داشت: جبهه ی ظلم و فساد انقلاب اسلامی را به عنوان مستحکم ترین سد در مقابل خودشان می شناسند و آشکار است که از هیچ دسیسه ای دریغ نخواهند کرد. 
 
وی در پایان گفت: امروزه شاهدیم که جهان استکبار به مصاف آمده و در قالب مهاجمان مدافعان حرم به ظلم ستیزی می پردازند و بسیج مردمی در کشورهای اسلامی عراق، یمن ، سوریه  و ... در برابرشان قد علم کرده اند و حضور داوطلبانه رزمندگان با الگوگیری شجره طیبه بسیج شکل گرفته و ما بسیجیان هم در این ایام بر عهدی که با امام (ره) بسته ایم پایبند خواهیم بود. 
 
در ادامه حجت الاسلام علیرضا بابا شاهی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: بسیج یکی از حرکتهای الهی و خدایی است و جاودانگی و ماندگاری از ویژگی های این حرکت الهی است.
 
وی گفت: امام خمینی (ره) در سال 1341 انقلاب خود را آغاز همواره به مردم می گفت که برای خدا قیام کنید ولی ایشان به صورت تنهایی قیام برای خدا را آغاز و چون حرکت امام به توان خدا بود توانستند در عرض 15 سال بر قدرت های شیطانی مسلط شوند.
 
در ادامه از خانوده شهدای مدافع حرم استان تجلیل شد.
 

 
ارسال نظرات