خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه کلیبر در نشست هیئت منتظران موعود پایگاه امام صادق(ع) خمینیه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به اینکه جنگ بین حق و باطل از زمان تولد بشریت تا به امروز وجود داشته، گفت: تا زمانی که حق و باطل هست، نزاع و دشمنی هم وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۸۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبدی افزود: امروزه دشمان اسلام با برنامه ریزی های مختلف تلاش در براندازی نظام اسلامی را دارند.

وی یادآوری کرد: دشمنان تلاش می کنند تا ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی را در دنیا رواج دهند بنابراین ما باید با شناخت دشمن و آگاهی به خصوصیات دشمن، حساسیت خود را بالا برده و هوشیاری خود را حفظ کنیم.

عبدی با اشاره به آیه 120 سوره بقره، تصریح کرد: تا زمانی که از دین خود دست برنداریم دشمنان همچنان به دشمنی با ما ادامه خواهند داد ولی ما به پاسداری از این انقلاب و حفظ آرمان های شهدا در راه خود ثابت قدم مانده و دست از آرمانهای خود برنخواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به جنایت های امریکا و حمایت آنها از داعش، اظهار کرد: امریکا کشوری جنایتکار است که دم از حقوق بشر می زند و این درحالی است که در 28 جنگ به صورت مستقیم شرکت داشته و در دیگر جنایتهایی که در منطقه صورت می پذیرد نیز به صورت غیرمستقیم شرکت دارد.

عبدی در بخش پایانی سخنان خود به مسئله برجام و توافق نامه هسته ای نیز اشاره ای کرد و بیان داشت: اینکه امریکا در برجام به عهد خود وفا نکرد، نشان عهدشکنی امریکا است ولی دولت نیز در این مسئله مقصر بوده و نباید با شناختی که از امریکا و عهدشکنی های آن ها داشتند، برجام را می پذیرفتند.

وی ادامه داد: اگر ما خواسته امریکا را بپذیریم، به طور حتم چیزهای زیادی را از دست خواهیم داد و ما باید با گوش به فرمان بودن و لبیک گویی به رهبر انقلاب و پیروی از راه و آرمان های شهدا، راه پیروزی را برخود هموار کنیم.

ارسال نظرات