یادواره شهدای دانش آموز و مدافعان حرم با حضور بیش از 200 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی و با هدف گرامیداشت هفته بسیج در دبیرستان دخترانه کوثر ترک برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۷۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در این یادواره با اشاره به نقش مدافعان حرم در دفاع از حریم ولایت و اهل بیت(ع)، خاطرنشان کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند بنا به گفته رهبر فرزانه انقلاب باید در همدان و کرمانشاه با تکفیری ها می جنگیدیم.

کاشف الدین بیضایی با بیان اینکه بنا به سفارش دین اسلام، هرجا مظلومی باشد و صدای آن را می شنویم باید حضور یافته و از آنها دفاع کنیم، افزود: امروز اگر در سوریه و عراق حضور داریم بر اساس همین اعتقادات و به خاطر حفظ حرمت حرم حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) است.

وی بصیرت را امری بسیار مهم تلقی کرد و با بیان اینکه عدم بصیرت وآگاهی موجب شد تا مسلمانان سر از تن امام زمان خود جدا کرده و اهل بیتش را خارجی بنامند، اظهار کرد: اگر بصیرت نداشته باشیم و از ولایت فقیه تبعیت نکنیم با صدای شنی های زره پوش دشمن از خواب غفلت بیدار خواهیم شد و آنوقت دیگر دیر است.

بیضایی تصریح کرد: برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی باید از ولایت مطلقه فقیه تبعیت کنیم.

ارسال نظرات