رحیمی زاده با بیان اینکه بسیج بازکننده گره ها و مشکلات مختلف کشور است افزود: بسیج پشت سررهبری در برابر ظلم و استکبار ایستاده است و این درس الهام بخشی برای تمام آزادی خواهان جهان است.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۷۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ عیسی رحیم زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج صبح امروز در تجمع بزرگ بسیجیان سنندج ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا تبریک 37مین سالگردتشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل در 5آذر 58 اظهار داشت:انقلاب اسلامی برمبنای حق طلبی استکبار ستیزی بنیان نهاده شده است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی بر اساس همین ماهیت نمی تواند در مقابل قطب بندی های که ماهیت انها تقسیم کشورها در بین چند کشور مستکبر است و در برابر مفاسد،ابتذال و تروریسم که کانون های انسانیت را نشانه رفته است ساکت باشد و کنار بیاید.

 

رحیمی زاده ادامه داد: بسیج به عنوان یکی از بهترین فرزندان ایران اسلامی شکل گرفت و در هر عرصه ای که نظام اسلامی در معرض تهدید واقع شود در اوج ایثار،آمادگی و خط مقدم مقابله با تهدیدات است.

 

وی خاطر نشان کرد:جبهه ظلم و ستم، انقلاب اسلامی را به عنوان مستحکم ترین سد در برابر مطامع مستکبرانه خود می شناسد و از هیچ توطئه ای در برابر انقلاب اسلامی دریغ نمی کند.

 

رحیم زاده بیان داشت: وظیفه بسیج پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و در یک کلام پاسداری از دین خدا است.

 

وی گفت: شجره طیبه بسیج یادگار امام(ره) با انقلاب متولد پا به پای آن رشد کرده است و در آزمایشها، فتنه ها و توطئه های مختلف با بصیرت عاشورایی پیروز از میدان خارج شده است.

 

وی با بیان اینکه بسیج بازکننده گره ها و مشکلات مختلف کشور است افزود: بسیج پشت سررهبری در برابر ظلم و استکبار ایستاده است و این درس الهام بخشی برای تمام آزادی خواهان جهان است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج با بیان اینکه امروز استکبار در قالب گروه های جنایتکار تکفیری و داعش به ظلم و ستم می پردازند، عنوان کرد: ندای ظلم ستیزانه بسیج در تمام جهان در عراق سوریه یمن طنین انداخته است و با اقتدار در مقابل ظلم و ستم و جنایت قدعلم کرده است و تمام رزمندگان که داوطابانه عازم نبرد برابر مستکبران و جنایتکاران می شوند از بسیج الگوگیری نموده اند.

 

رحیم زاده در پایان خاطر نشان کرد: در این ایام به نمایندگی از تمام بسیجیان استان می گوییم که برعهدی که با حضرت امام(ره) بستیم پایبندیم و تا آخرین قطره خون مطیع امر رهبری می مانیم.

 

مراسم تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج با عنوان تجمع بزرگ مدافعان حرم صبح امروز با حضور گسترده بسیجیان گردان های عاشورا، الزهر، کوثر ، مسئولین، خانواده مهظم شهدا، جانبازان؛ ایثارگران در سالن آزادی سنندج برگزار شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات