خبرهای داغ:

واژگونی خودروی سواری ال ۹در جاده هندیجان به دیلم

رییس فوریت های پزشکی هندیجان گفت:در ۳۷کیلومتری جاده هندیجان به دیلم نزدیک روستای ذلقی یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰واژگون که ۲نفر سرنشین این خودرو مصدوم و با آمبولانس اورژانس امامزاده عبدالله (ع) به بیمارستان دیلم انتقال داده شدند.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۵۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
حیدر بحرکانی عصر پنج شنبه درگفت وگو با خبرنگار بسیج درهندیجان اظهار کرد:بر اثر بی احتیاطی در جاده هندیجان به دیلم  خودروی ال ۹۰واژگون شد که دونفر مصدوم شده این خودرو با تلاش  اهالی روستای ذلقی و مأموران آگاهی نیروی انتظامی هندیجان از خودرو خارج و نجات پیدا کردند.

وی افزود:واژگونی خودروها در جاده  هندیجان به دیلم وبلعکس هندیجان به ماهشهر براثر بی احتیاطی ،خواب آلودگی راننده ،سرعت غیر مجاز و بی اهمیتی  به هشدارهای ایمنی راهنمایی ورانندگی بوجود می آید.

وی بابیان احترام به قوانین هشدارهای جاده ایی گفت:احترام به قوانین در جاده ها هنگام رانندگی   از حوادثی شامل  واژگونی  خودرو هاو تصادفات پیشگیری و کاهش پیدا می کند.

بحرکانی رییس فوریت های پزشکی هندیجان عنوان کرد:بی توجهی به  قوانین  هشدار دهنده درجاده ها همیشه خطرات جانی داشته است .

وی بااشاره به بررسی نکات فنی خودروها در قبل از رانندگی  بیان کرد:کنترل، بررسی و رفع نواقص فنی خودرو قبل از حرکت موجب اطمینان بیشتری می شود و  از یک حادثه جاده ایی جلوگیری خواهدشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار