مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

با حفظ معنویت و روحیه ایثار و شهادت طلبی،آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند

سردار آسودی در گردهمایی بسیجیان شهر بسطام گفت: اگر معنویت و روحیه ایثار و شهادت طلبی خود را حفظ کنیم ،آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۳۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدعلی آسودی در جمع بسیجیان پایگاه های شهدا و کربلا شهر بسطام که به همت حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا و به مناسبت هفته بسیج در امامزاده محمد(ع) شهر بسطام برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگ ترین پدیده جهان بشریت اظهار کرد: این پدیده توسط بنیان گذار مقدس جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری شده و به رغم همه دشمنی های استکبار جهانی، منطقه ای و داخلی، معجزه آسا و به شکل عجیبی درتداوم نظام اسلامی نقش آفرینی کرد.

وی افزود: این پدیده بزرگ ذیل خود پدیده های مختلفی را به وجود آورده که جهان را تحت تأثیر قرار که از آن جمله می توان به شکل گیری بسیج، دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی به وسیله دانشجویان مسلمان و پیرو خط امام و یا در سال های اخیر، مقاومت، بیداری اسلامی و اربعین که فقط می توان آن ها را معجزه دانست اشاره کرد.

آسودی به سخن مقام معظم رهبری به نقل از امام خمینی(ره) که فرمودند( من پیوسته دست خدا را پشتیبان این ملت و انقلاب دیدم) اشاره کرد وگفت: استکبار جهانی در دهه 60 جنگ تحمیلی را به وسیله صدام بر ملت ایران و حتی بر ملت عراق تحمیل کرد و دو ملت با هم در نبرد بودند؛ آیا کسی فکر می کرد در آن شرایطی که اسیران ما را تحقیر می کردند، امروز مردم عراق یکپارچه و با همه وجود خدمت گزاری زایران اربعین را کنند؟

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه امروز بسیج الگوی الحشد الشعبی عراق شده است اظهار کرد: اگر الحشد الشعبی در عراق نبود برخی از ملی گراها و حتی ارتش بازسازی شده این کشور نمی توانستند در برابر تکفیری ها بایستند.

وی تصریح کرد: تکفیری ها تا 10 کیلومتری بغداد و نجف آمده بودند و چندین روز نیز درگیری ها در قبرستان وادی السلام در جریان بود اما بسیج عراق تنها کسانی بودند که توانستند در برابر وحشی ترین و بی رحم ترین انسان های تاریخ ایستادگی کنند،.

آسودی افزود: سردار سلیمانی و سپاه قدس این مدل را در عراق ارایه کرده و در محضر حضرت آیت الله سیستانی گزارش دادند و پس از فتواهای ایشان الحشد الشعبی به عنوان بسیج در عراق شکل گرفت.

وی به تأثیر نیروهای بسیج سوریه اشاره و عنوان کرد: نیروهای داعش و النصره بیشتر سوریه را اشغال کرده و تا 500 متری کاخ اسد پیش روی کرده بودند بنابراین شهید حاج حسین همدانی مأموریت یافت بسیج را در آن منطقه سازماندهی کند.

آسودی تاکید کرد: آمریکا، اروپا، عربستان، ترکیه و قطر با همه توان آمده بودند که عقبه ما را بزنند حال برخی می گویند چرا به سوریه می روید؟ باید گفت سوریه عقبه ما است و دشمن تا آنجا را تصرف نکند نمی تواند به سراغ ما بیاید.

با حفظ معنویت و روحیه ایثار و شهادت طلبی،آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: اگر عقبه نداشتیم در سال 88 حماسه 9 دی اتفاق نمی افتاد چرا که برخی انسان های خود فروخته دشمن را به خیابان های جمهوری اسلامی آورده بودند و ما در خیابان با عوامل آمریکایی ها می جنگیدیم.

سردار آسودی با اشاره به پوشیده بودن برخی از دلایل به وجود آمدن حماسه 9 دی گفت: این حماسه پدیده ای بزرگ در انقلاب اسلامی بوده و در برابر ناباوری افرادی رخ داد که از بیرون نظاره گر این جریان بودند؛ آمریکایی ها می خواستند ما را از درون متلاشی کنند.

وی بزرگ ترین عنصر موفقیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را معنویت دانست و تاکید کرد: اگر این معنویت و روحیه ایثار و شهادت طلبی خود را حفظ کنیم ،آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند.

وی به بسیجیان نیز توصیه کرد برای گام برداشتن در مسیر مستقیم گوش خود را تنها به بیانات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بسپارند و سخنان ایشان را با دقت گوش داده و مطالعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار