سرهنگ غضنفری تصریح کرد: اساساً در تفکر و اندیشه و فرهنگ بسیجی، انفعال، سکون، توقف و بی تفاوتی معنا و جایگاهی ندارد
کد خبر: ۸۷۸۲۸۰۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ غضنفری ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج همان لشکر مخلص خداست که با توکل بر پروردگار ، توسل بر ائمه اطهار(ع) و تکیه بر توانایی های خود توانسته بسیاری از کارهای به ظاهر ناشدنی را امکان پذیر سازد.

وی با بیان این که بسیج هم در عرصه جنگ سخت و هم در عرصه جنگ نرم درخشیده است، گفت: البته همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند دشمنان برای رخنه و نفوذ در نیروهای بسیجی و انقلابی، طرح های پیچیده و درازمدتی را در دستور کار خود قرار داده و لذا همواره باید با هوشیاری و بصیرت نگذاشت که آن ها به اهداف شوم خود دست یابند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور به خصوص مساله بیکاری نسل جوان خاطرنشان کرد: حقیقتاً اگر ما بتوانیم فرهنگ و اندیشه بسیجی را در جای جای ایران اسلامی به خوبی نهادینه کنیم، قطعاً بسیاری از مشکلات ما به خصوص در حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغال حل خواهد شد.

وی یادآور شد: آنچه بسیج را همواره موفق ساخته این بوده که با اخلاص در مسیر رضای الهی گام برداشته و از کمبودها و مشکلات و تهدیدها نهراسیده و در هر حال و در هر شرایطی به رسالت خود در سایه ولایتمداری عمل کرده است.

ارسال نظرات