خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه مردم سوریه امروز در برابر تروریست‌ها ایستادگی می‌کنند، گفت: به زودی خارج شدن تکفیری‌ها از منطقه حلب را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۸۲۷۹۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مجتبی فدا پنج‌شنبه شب در سومین یادواره شهدای شهر زازران که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به منویات امام راحل و مقام معظم رهبری درباره بسیج اظهار داشت: هر کسی که برای انقلاب کار کند و با انقلاب مخالفتی نداشته باشد و دل او در گرو انقلاب باشد، در صورتی که حتی اگر در 8 سال دفاع مقدس نبوده و در بسیج هم ثبت‌نام نکرده، بسیجی نام دارد.

وی با بیان اینکه سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری درباره بسیج نشان از ظرفیت این نیروی مردمی دارد، افزود: بسیج وابسته به جناح، دسته و گروه خاصی نیست چراکه بسیج ذخیره استراتژیک و پایان ناپذیر جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه بسیج یکی از ظرفیت‌هایی است که از کشور گره گشایی می‌کند، تصریح کرد: هنگامی که کشور 30 میلیون جمعیت داشت، ارتش 20 میلیونی بسیج مد نظر بود اما امروز بر اساس آمار جدید باید بسیج ده‌ها میلیونی شکل بگیرد و در ادامه راه، بسیج جهان اسلام در منطقه راه اندازی شود.

وی با اشاره به گسترش فرهنگ بسیجی در منطقه بیان کرد: به واسطه تقدیم 23 هزار شهید استان اصفهان است که فرهنگ بسیجی در منطقه گسترش یافته و امروز مردم لبنان، غزه و فلسطین با الگوگیری از فرهنگ عاشورا و شهدای 8 سال دفاع مقدس توانسته‌‌اند در مقابله با اسرائیل که بهترین تجهیزات نظامی را در اختیار دارد، پیروز باشد.

سردار فدا در پایان گفت: با فداکاری شهدایی همچون سردار شهید همدانی و با به کارگیری ظرفیت بسیج مردمی، هسته‌های نخستین بسیج در سوریه تشکیل شد و جبهه مقاومت در این کشور پایه‌گذاری شد، مردم سوریه امروز در برابر تروریست‌ها ایستادگی کردند و به زودی خارج شدن تکفیری‌ها از منطقه حلب را شاهد خواهیم بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها