سرهنگ باهک گفت: بسیجیان امروز نیز همانند بسیجیان سال‌های 59 و 60 که به مقابله تانک‌ها و تجهیزات دشمن می‌رفتند امروز نیز به همان شکل حاضر به جانفشانی و فداکاری برای انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۷۸۲۷۸۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همزمان با هفته بسیج مراسم گردهمایی تجلیل از مدیران بسیج ، بسیجیان نمونه،خانواده های معظم شهدا هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، بسیج حوزه  ۱۲۳ شهید سلمان ایزدیار در محل مسجد رسول اکرم (ص) با سخنرانی سرهنگ باهک برگزار شد.

بسیجیان در تمامی دوره ها آماده جانفشانی برای انقلاب هستند

سرهنگ باهک با اشاره به اینکه بسیج نهادی است که از دل مردم و برای مردم ایجاد شده است،‌اظهار داشت: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله جبهه فرهنگی در حال فعالیت است که نقطه تمرکز اصلی آن نیز عرصه فرهنگ است.

وی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: بسیجیان امروز نیز همانند بسیجیان سال‌های 59 و 60 که به مقابله تانک‌ها و تجهیزات دشمن می‌رفتند امروز نیز به همان شکل حاضر به جانفشانی و فداکاری برای انقلاب هستند.

سرهنگ باهک  با بیان اینکه امروز ما نیازمند امر به معروف ونهی از منکر در بخش اقتصادی هستیم به شکست‌های پی در پی غرب در رویارویی با ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان در جنگ نظامی علیه ما شکست خوردند، در ایجاد ناامنی و اعمال تروریستی و ایجاد جنگ سیاسی شکست خوردند.

وی تصریح کرد: در عرصه جنگ نرم نیز آنها می‌دانند که در کوتاه مدت کاری نمی‌توانند انجام دهند حالا ممکن است امیدهایی را به آینده بلند مدت بسته باشند و البته برای آن نیز طراحی‌هایی را انجام دادند.

سرهنگ باهک در پایان خاطر نشان کرد: از این رو آنها به دنبال عرصه اقتصادی آمده‌اند تا بتوانند در این عرصه ما را تحت فشار قرار دهند و انشاالله نیز ما به سرعت این تهدید را تبدیل به فرصت می‌کنیم و این تحریم‌ها به یک موفقیت بزرگ برای ما تبدیل خواهد شد.

در پایان مراسم  تجلیل از مدیران بسیج ، بسیجیان نمونه،خانواده های معظم شهدا هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم حوزه ۱۲۳ شهید سلمان ایزدیار بعمل آمد .

خبرنگار بسیجی : سجاد بذرپاش 




ارسال نظرات