خبرگزاری بسیج: معاون اجرایی شهرداری باقرشهر از دومین نشست بررسی سناریو تخلیه اضطراری ساختمان اداری شهرداری باقرشهر خبرداد .
کد خبر: ۸۷۸۲۷۴۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سیفی در این باره گفت: دومین  نشست دورمیزی سناریو تخلیه اضطراری ساختمان اداری شهرداری باقرشهر با حضور نمایندگان ادارات شهرستان ری و نیروهای نظامی و انتظامی و اعضای ستاد مدیریت بجران باقرشهر و پدافند غیر عامل شهرداری باقرشهر در سالن جلسات شهرداری باقرشهر برگزار شد .

وی افزود: در این نشست سناریوی فرضی بروز حادثه بررسی شد که هر یک از ادارات و ارگان ها دارای وظایفی هستند تا از آسیب جانی و خسارات محیطی احتمالی جلوگیری شود .

وی با اشاره به اینکه اعضای ستاد مدیریت بحران باقرشهر و پدافند غیرعامل شهرداری در این جلسه به همفکری در خصوص سناریو تخلیه اضطراری پرداختند ، تصریح کرد: این برنامه آموزشی و فرهنگی برای دستگاه های درون سازمانی از جمله: واحد حوادث آتش نشانی، مدیریت داخلی، حراست و پدافند غیرعامل و برای دستگاه های برون سازمانی اعم از: اورژانس، اداره برق، آب، گاز، نیروی انتظامی، فرمانداری، اداره کل بحران استانداری برگزار می شود تا در جلسه به تشریح وظایف خود در خصوص مقابله با حوادث بپردازند .

سیفی با اعلام اینکه کلاس های آموزشی سناریو تخلیه اضطراری برای پرسنل شهرداری باقرشهر برپا می شود، اظهار داشت: برنامه فرهنگی و آموزشی ذکر شده می توانند برای دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی، شهروندان و پرسنل شهرداری مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان یک الگو در سطح استان تهران مورد توجه باشد تا آسیب های احتمالی در بروز حوادث کاهش یابد .

وی از سومین جلسه تخلیه اضطراری در نیمه اول آذر ماه خبر داد و گفت: جلسه سوم رزمایش ستادی در نیمه اول آذر ماه صورت می گیرد که پس از آن در نیمه دوم آذرماه رزمایش عملیاتی و اجرایی تخلیه اضطراری در ساختمان اداری شهرداری باقرشهر انجام خواهد شد .

ارسال نظرات