خبرگزاری بسیج: سخنگوی شورای اسلامی باقرشهر از رایزنی در خصوص راه اندازی انجمن خوشنویسان در باقرشهر خبر داد .
کد خبر: ۸۷۸۲۷۳۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حسین توکلی ، حسین حبیب زاده ، ابوطالب بقرایی از اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، حمیدی معاون مالی اداری و وصالی نیا جانشین معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر و استاد بهرام پور مفسر عالی قرآن از نمایشگاه خوشنویسی «بر بال نستعلیق تا معراج سرشک» بازدید کردند .

این نمایشگاه که حاصل هنرنمایی استاد علی اکبر قاسمی است از ۲۱ آبان ماه در فرهنگسرای گلستان وبه صورت انفرادی برپا شده که مجموع ٣٠ اثر از این استاد در قالب فرم های زیبای بصری ارائه شده است.

توکلی سخنگوی شورای اسلامی باقرشهر در این بازدید گفت: در خصوص راه اندازی انجمن خوشنویسان در باقرشهر نیز مذاکراتى با استاد علی اکبر قاسمی صورت پذیرفت تا در صورت فراهم شدن شرایط و یاری خدا بتوانیم انجمن خوشنویسان در باقرشهر دائر کنیم .

گفتنی است ؛ هنرمند گرامی علی اکبر قاسمی متولد سال ۱۳۳۷ از شهرستان نایین است که سالهای زیادی را به فراگیری این هنر نزد اساتید پرداخته است و در این مرحله از راهنمایی اساتید مرحوم معین الکتاب، مرحوم فتحعلی واشقانی و استاد عباس اخوین بهره فراوانی برده است و خود نیز به آموزش این هنر شریف به علاقه مندان پرداخته است. وی هم اینک پس از سالها تلاش و کوشش خستگی نا پذیر، مجموعه ای از آثار جدید و زیبای خوشنویسی خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است.

ارسال نظرات