خبرگزاری بسیج: جانشین معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر از برپایی مسابقه کتابخوانی در مدرسه نمونه مردمی شهدای باقرشهر و مدرسه دخترانه شهیدی خبر داد .
کد خبر: ۸۷۸۲۷۳۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ وصالی نیا در این باره گفت:همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه کتاب در مدارس باقرشهر انجام شد .

وی با اشاره به اینکه کتاب های آموزشی میان دانش آموزان توزیع شد ، اظهارداشت: از هفته گذشته کتاب های آموزشی در خصوص آثار مخرب فضای مجازی ، بازی های اجتماعی و پسماند محیط زیست در بین دانش آموزان توزیع شد تا پس از مطالعه کتاب ها دانش آموزان بتوانند در مسابقه کتابخوانی شرکت نمایند .

وی افزود: این مسابقه با هدف فرهنگ کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه در بین دانش آموزان ظهر روز گذشته در مدرسه نمونه مردمی شهدای باقرشهر و مدرسه دخترانه شهیدی برگزار شد و تعداد کثیری از دانش آموزان در این مسابقه به رقابت پرداختند .

وصالی نیا با اعلام اینکه این مسابقه با همکاری پژوهسرای کاوش صورت گرفته است ، تصریح کرد : پس از اعلام نتایج کتاب خوانی به ۲۰ دانش آموز برتر ، از طرف معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر هدایایی اهدا خواهد شد .

ارسال نظرات