خبرگزاری بسیج: مسئول آموزش شهروندی شهرداری باقرشهر از برپایی کارگاه آموزشی اختلالات روانی در مدرسه دخترانه پروین اعتصامی باقرشهر خبر داد .
کد خبر: ۸۷۸۲۷۳۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ قربانی با اعلام این خبر گفت: در راستای آموزش مادران باقرشهری واحد آموزش شهروندی شهرداری باقرشهر نسبت به برپایی دوره ای کارگاه های آموزشی در مدارس اقدام نموده است .

در ادامه اظهار داشت: از آنجایی که مادران وظیفه بیشتری درتربیت فرزندان خود ایفا می کنند لذا آگاهی و آشنا بودن مادران به مسائل روان شناسی برای تربیت فرزندان امری مهم به شمار می آید .

قربانی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی در مقطع ششم ابتدایی برای مادران برگزار شده است ، تصریح کرد : دانش آموزان در این رده سنی سوالاتی در خصوص جنس مخالف برایشان پیش می آید که مادران باید نسبت به پاسخ سوالات فرزندان خود آگاهی و شناخت کافی داشته باشند .

وی با اعلام اینکه سعی شده در این کاگاه آموزشی انواع اختلالات جنسی و روانی که در این رده سنی برای دانش آموزان پیش می آید به مادران آموزش داده شود ، یادآور شد : اگر مادران بر اساس عدم آگاهی نتوانند پاسخ صحیحی به فرزندان خود در خصوص این نوع سوالات دهند ممکن است فرزندانشان به اختلالات جنسی دچار شوند که در این کارگاه سعی شده آموزش های کافی به مادران داده شود .

لازم به ذکر است ؛ کارگاه آموزشی برای مقطع ششم ابتدایی در مدرسه پروین اعتصامی   برگزار شد .

 

ارسال نظرات