خبرگزاری بسیج: زمین چمن مصنوعی روستای طالب آباد در محدوده حریم جنوبی شهر تهران با حضور مدیران شهری منطقه 20 به بهره‌برداری رسید .
کد خبر: ۸۷۸۲۷۳۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 با اعلام این خبر گفت: به منظور توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی  با افتتاح زمین چمن منصوعی روستای طالب آباد ، هشتمین زمین چمن مصنوعی روستاهای منطقه 20 افتتاح شد .

صفوی افزود: پیش از این نیز به همت مدیریت شهری این منطقه، روستاهای غنی آباد،عباس آباد،محمودآباد، قاسم آباد، قلعه نو و نجم آباد صاحب زمین چمن مصنوعی شدند تا امکان بهره مندی نوجوانان و جوانان ساکن روستاهای حاشیه ای تهران از فضاها و امکانات ورزشی و فرهنگی فراهم شود.

وی نگهداشت زمین های چمن مصنوعی که پیش از این ساخته شده است را مورد تاکید قرار داد و افزود: به منظور حفظ و مراقبت از زمین های چمن مصنوعی ؛مرمت و تعویض 15 زمین از جمله معلم در محله بهشتی، شهید کلانتری پور در بزرگراه شهید آوینی، شهید گودرزی در خیابان سلمان فارسی، نغمه در خیابان شهید نبی پور، امام علی(ع)، کاج و غدیر در جاده ورامین، شهید گلشنی در محله شهادت، ایثار در محله جوانمرد قصاب، شهید چمران در میدان شهید غیبی، شورا در محله استخر، معراج در خیابان سیزده آبان، فرهنگیان درخیابان فدائیان اسلام و بهشت در خیابان صفائیه و قلعه نو انجام شده است.

صفوی وجود امکانات تفریحی و ورزشی در محلات را مهم خواند و اظهار داشت: منطقه 20 به عنوان جنوبی ترین منطقه شهر تهران در حال حاضر 60زمین چمن مصنوعی در مقیاس محلی دارد.

شهردار منطقه 20 گفت:60زمین چمن مصنوعی، 38 زمین آسفالته، 17 زمین خاکی و 32 مرکز ورزشی از جمله فضاهای ورزشی موجود این منطقه است که با رویکرد اجتماعی مدیریت شهری تهران در سال‌های اخیر احداث و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

زمین چمن مصنوعی روستای طالب آباد با حضور شهردار، مدیران ارشد منطقه 20 ،شهردار ناحیه 7، ائمه جماعت، اعضاءشورا و تعدادی از ساکنین این روستا با بازی دوستانه دو تیم فوتبال نوجوانان روستای طالب آباد به بهره‌برداری رسید .

 

 

 

ارسال نظرات