ویژه هفته بسیج/45/امام جمعه چهارباغ؛

شهدای مدافع حرم باعث افتخار جهان اسلام و تشیع هستند

حجت الاسلام محمدی گفت: شهدای مدافع حرم باعث افتخار جهان ‏اسلام و جهان تشیع می باشند و ما باید قدردان خانواده های این عزیزان باشیم.
کد خبر: ۸۷۸۲۷۲۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ در مراسم آبروی کوچه و افتخار محله که به نام شهید مدافع حرم حاج مهدی عسگری و برادرش شهید زین ‏العبدین برگزار شده بود با تاکید بر ادامه راه شهدا عنوان کرد : شهدای مدافع حرم باعث افتخار جهان ‏اسلام و جهان تشیع می باشند و ما باید قدر دان خانواده های این عزیزان باشیم.

شهدای مدافع حرم باعث افتخار جهان اسلام و تشیع هستند

حجت الاسلام قادر محمدی افزود: به برکت مجاهدت حضرت امام خمینی و شهدای انقلاب اسلامی ، نظام مقدس جمهوری ‏اسلامی در این کشور برپا شد که با هدایت های امام خامنه ای و فداکاری و ایثار گری شهدای جنگ تحمیلی به تمام دنیا صادر شد و اینک این نظام مقدس ‏همچون درختی تناور به ثمر نشسته است .

امام جمعه چهار باغ در ادامه با اشاره به اینکه جوانان نظام اسلامی نشان داده اند که همیشه لبیک گوی امام و رهبر خویش هستند ، گفت:‏جوانان عزیز و شهدای مدافع حرم نشان دادند که اگر امام و رهبر فرمانی را صادر فرمایند بسیجیان و جوانان این مرزو بوم با تقدیم خون و جانشان به پای ‏منویات ایشان خواهند ایستاد.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با تقدیم جانشان برای دفاع ازحرم و دفاع از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت و ناموس شیعه ، مردانه در مقابل ‏دشمنان اسلام ، تشیع و ملت ایران ایستاده اند و این امنیت و آسایش را مرهون خون شهدای مدافع حرم و جوانانی همچون حاج مهدی عسگری هستیم .‏

حجت الاسلام محمدی حاج مهدی عسگری را از افتخارات چهار باغ، البرز و نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: شهدای مدافع حرم باعث افتخار جهان ‏اسلام و جهان تشیع می باشند و ما باید قدر دان خانواده های این عزیزان باشیم .

گفتنی است مراسم آبروی کوچه، افتخار محله با محوریت شهید مدافع حرم حاج مهدی عسگری در مهدی آباد چهار باغ به همت حوزه بسیج ابوذر غفاری و ‏برادر پاسدار سروان محسن نظری و با همکاری مسئولین چهارباغ و حوزه بسیج خواهران محدثه برگزار شد.‏

ارسال نظرات
پر بیننده ها