معرفی70متقاضی طرح های اقتصاد مقاومتی به بانک عامل

70متقاضی طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی برای اخذ تسهیلات یک میلیارد تومانی به بانک عامل معرفی شدند.
کد خبر: ۸۷۸۲۷۱۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
مسئول بسیج سازندگی ناحیه گچساران در همایش کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی گفت: این نهاد در سال جاری 70متقاضی طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی را به بانک عامل برای اخذ تسهیلاتی به ارزش حدود یک میلیارد تومان معرفی کرد.
فردوس ناصرزاده افزود: بسیج سازندگی در بحث اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در سال گذشته یک میلیارد و 700میلیون تومان تسهیلات به 102نفر اعطا کرد.
وی با بیان اینکه وام های اقتصاد مقاومتی از سوی بانک مهر اقتصاد ارائه می شوند، گفت:در سال جاری وام های اقتصاد مقاومتی در 17 عرصه و با سود 16 درصد و وام های صنایع تبدیلی نیز با سود 16 درصد پرداخت می شوند.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه گچساران با بیان اینکه داشتن مهارت لازم یکی از شروط مهم اعطای وام به متقاضیان است، گفت: در بخش اقتصاد مقاومتی به طرح هایی نظیر پروش دام سنگین، زنبور عسل، گیاهان دارویی، پرورش قارچ، مرغ محلی، طرح ماهی، بلدرچین،کبک و شترمرغ و دیگر طرح ها نظیر خیاطی، قالیبافی، گلیم بافی، داربستی نمودن باغات انگور تسهیلات ارائه می شود.
فردوس ناصرزاده افزود: در بخش صنایع تبدیلی نیز طرح هایی نظیر تبدیل شیر به ماست، دوغ و کره، تولید انواع ترشیجات وآبلیموگیری در اولویت پرداخت تسهیلات هستند.
وی ادامه داد: کارآفرینی و نقش آن در توسعه پایدار،کارآفرینی و اقتصاد،کارآفرینی و توسعه، کارآفرینی و کسب و کار جدید، کارآفرینی و فن آوری، کارآفرینی و مشاغل خانگی و خوداشتغالی، کارآفرینی و بازاریابی از محورهای این همایش بود.
درپایان این همایش از گروه های جهادی برتر بسیج سازندگی ناحیه گچساران تجلیل شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار