خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

تمام هم و غم بسیجیان علی‌گونه هزینه خودسازی می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: کسی که می‌خواهد علی‌گونه بسیجی شود همه هم و غمش هزینه خودسازی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۸۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان همدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: اگر هر انسانی بتواند خود را مصداق شجره طیبه بسازد آن شجره طیبه ای است که چهار فصل سال میوه می‌دهد.

وی با بیان اینکه انسان‌هایی که مصداق شجره طیبه هستند لحظات عمرشان خیر و برکت است، عنوان کرد: امروز در این دنیای بلا زده و پر از ظلمات که تیرگی‌ها بشر را به محاصره انداخته، در این فضای تاریک یک شجره طیبه‌ای به نام بسیج می‌درخشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه یکی از میوه‌های این شجره طیبه ریشه‌کن کردن دشمنان است، بیان کرد: امروز از بین رفتن یک تروریست و داعشی مصداق همان شجره طیبه است که وقتی چترش را بر سر جهانیان باز کند حتما آن شجره خبیثه هم از میان خواهد رفت.

وی گفت: بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی، صنعت، فرهنگ و اخلاق هزاران میوه شجره طیبه از آن ساخته می‌شود.

محمدی تأکید کرد: کسی که می‌خواهد علی‌گونه بسیجی شود همه هم و غمش هزینه خودسازی می‌شود و آن وقت به جایی می‌رسیم که محبوب‌ترین فرد عالم در درون قلب امیرالمؤمنین(ع) شما بسیجیان هستید.

وی در ادامه اضافه کرد: در دو جای نهج البلاغه معیارهای بسیجی به معنای واقعی آن بیان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به ویژگی‌های بسیجی واقعی از دیدگاه حضرت علی(ع) بیان کرد: بسیجی‌ها در دل شب وقتی که همه در بستر خود خفته‌اند آنها عاشقانه به مناجات می پردازند.

وی عنوان کرد: از دیگر ویژگی‌های بسیجیان مورد نظر حضرت علی(ع) این است که آنقدر گرسنگی به خود می‌دهند که شکمشان به ستون فقراتشان می چسبد.

محمدی ابراز داشت: باز دیگر ویژگی‌های بسیجیان دائم الذکر و دائم الوضو بودن آنها است که در تمام شرایط و اوضاع و احوال یاد خدا را در ذهن دارند.

وی با بیان اینکه ویژگی دیگر آنان این است که از بسیاری شب زنده داری صورتشان زرد شده است، گفت: خداوند به ما توفیق دهد تا ناکام نمیریم و کام یافته و تکامل یافته بمیریم و توفیق تزکیه نفس و به مطلوب نهایی رسیدن را عنایت فرماید.

در پایان این مراسم از 10 نفر از بسیجیان نمونه برادر و خواهر شهرستان همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات