فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت:

بهترین تعریف از بسیج و بسیجی: "بسیج لشکر مخلص خداست "

اگر بخواهیم تعریفی از بسیج و بسیجی داشته باشم باید از زبان معمار کبیر انقلاب اسلامی این شجره طیبه را معرفی کنم که "بسیج لشکر مخلص خداست " .
کد خبر: ۸۷۸۲۶۸۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰

خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت : اگر بخواهیم تعریفی از بسیج و بسیجی داشته باشم باید از زبان معمار کبیر انقلاب اسلامی این شجره طیبه را معرفی کنم که "بسیج لشکر مخلص خداست " .

بسیجی که تمام خوبی ها در آن جمع آوری شده است ، دراین روزگار اگر همگان بخواهند نشانه ای از ایستادگی ،ایثارو ولایت مداری و بصیرت و شهادت در راه خدا را بگیرند می توانند آنرا در بسیج پیدا کنند .

لذا این شجره طیبه از همان ابتدایی که حضرت امام خمینی (ره) دستور تشکیل آن را داده اند منشا اثر بوده و این نسخه شفا بخش بزرگترین راهکار عملیاتی حفظ نظام و انقلاب در غائله های مختلف و فتنه های گوناگون از 8 سال دفاع مقدس تا فتنه سال 88 که همه این ها با هدایت گری استکبار جهانی برنامه ریزی گردید، بوده است .

وی درادامه افزود : مردم عزیز ایران یک احترام خاصی به بسیج قائل هستند چرا که دفاع مخلصانه و بدون چشم داشت بسیج از مکتب سرخ حضرت سیدالشهدا(ع) را با حماسه 9 دی و امروزه در دفاع از حریم اهل بیت (ع)مشاهده می کنند .

وی گفت :هرچند توقع امتی که حضرت امام خمینی (ره) آنان را از مردم حجازبرتر دانستند از این شجره طیبه بسیار است اما حقیر و همه بسیجیان به عنوان شاگردان مکتب حضرت سیدالشهداء(ع) به خوبی می دانیم که امروز اگر از حجاب و عفاف صحبت شود، اگر در مورد مسائل تربیتی و اخلاقی صحبت شود و اگر در مورد مسائل مهمی از قبیل امنیت ، حرکت در مسیر خدمت گذاری، و رفع محرومیت و بصیرت افزایی و ایجاد فرهنگی صحیح در دنیای مجازی صحبت شود مردم عزیز منتظر نقش آفرینی بسیج و بسیجیان می باشند .

موسی پور در ادامه گفتگوی خود با اصحاب رسانه اظهارداشت: امروز ما در بسیج حلقات متعدد تربیتی در مساجد سازماندهی کرده ایم که هدف والای این حلقه ها تربیت افراد صالحی می باشد که همگی می بایست همطراز اهداف و آرمانها ی اسلام ناب محمدی(ص) تربیت شوند .

وی به نقش بی بدیل مسجد در این خصوص اشاره کرد و گفت: امروز اگر نتوانیم بین جوان و مسجد ارتباط برقرارکنیم ضربه سنگینی خواهیم خورد ،استکبار جهانی امروز به زیبا سازی و تقویت جبهه های شیطانی خود از قیبل ماهواره و فضاهای مجازی و جاسوسی خود می پردازد لذا برهمگان مخصوصا خانواده های محترم ،معلمین ،پایگاه های بسیج و متولیان امر تکلیف است که مساجد را تقویت کنند و از این فرمایش هدایت گون معمار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند مساجد سنگر است بهره مند شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت سرهنگ دوم پاسدار سعید موسی پور ضمن تقدیر و تشکر از راهنمایی های امام جمعه و مسئولین شهرستان در خصوص تشریح برنامه های هفته بسیج اظهارداشت : با تقارن اولین روز هفته بسیج با اربعین سرورو سالار شهیدان این ناحیه برنامه ها ی خود را با تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا آغاز خواهد نمود که و در طول این هفته برنامه های متنوعی پیش بینی شده است .

این مقام مسئول با اشاره به چندین برنامه شاخص هفته بسیج افزود: درهفته بسیج بیش از 100 برنامه در شهرستان برگزارخواهدشد که برنامه های شاخص آن از قبیل: افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ،یادواره شهدای بسیج،غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، نشست های بصیرتی در نقاط مختلف شهرستان ، یادواره شهدا 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، اجتماع چند هزار نفری بسیجیان(مدافع حرم) در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) پاکدشت ،صبحگاه مشترک دانش آموزی ، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری اردوهای جهادی ، گفتگوی نخبگان بسیجی دانش آموز در مدارس، تجلیل از فرماندهان بسیجی برگزیده ، برنامه میقات صالحین و همایش حلقات صالحین ،مسابقه وزنه برداری ، شرکت بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه و سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت قبل از خطبه های نماز جمعه، مسابقات فرهنگی اجتماعی ،مسابقات خاطره خوانی زندگینامه شهدا،مسابقات ورزشی به اجرا در خواهد آمد .

وی در پایان آرزو کرد انشاالله پرچم سرخ سیدالشهداء(ع) و انقلاب با دستان باکفایت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)به دستان پر برکت امام زمان (عج) به زودی زود برسد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار