همزمان به مناسبت هفته بسیج،مراسم افتتاحیه حوزه های مقاومت بسیج در شهرک دانش با حضور سرداری علی نصیری و مسئولان شهرستان قدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۵۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
خبرگزاری بسیج:امروز همزمان به مناسبت هفته بسیج مراسم افتتاحیه حوزه های بسیج با نام های پیامبر اعظم(ص)و حضرت خدیجه(س)،با حضور سردار علی نصیری: فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران،فرمانده ناحیه،نماینده  ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان قدس،امام جمعه،فرماندار،معاون سیاسی فرماندار،رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس،نماینده مردم این شهرستان درشواری اسلامی وفرمانده نیروی انتظامی  شهرستان قدس در شهرک دانش برگزار شد.
در ادمه این مراسم جناب سرهنگ فیاض الهیاری: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس،ضمن تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز پیامیر اکرم(ص)،شهادت امام حسن(ع)وامام رضا(ع)و تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت:هدف سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران از احداث این حوزه ها،ترویج و سوق دادن فرهنگ وآموزش به این شهرک است.
وی در ادامه ضمن تشکر از توجه ویژه فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در احداث این حوزه های عنوان کرد: این حوزه ها به کمک مهندسین سپاه استان تهران در عرض هفت ماه احداث وامروز به مناسبت بسیج به افتتاح می رسند و امیدواریم که  افتتاح این حوزه ها، گامی به سوی فعالیت بسیج ،گسترش بسیج و توسعه فرهنگ و آموزش،و ولایت مداری را دراین شهرک به همراه داشته باشد.

*در پایان این مراسم نیز جلسه ای با حضور مسئولان شهرستان قدس در فرمانداری این شهرستان،جهت رفع مشکلات شهرک دانش برگزار شد.* 
ارسال نظرات