خبرهای داغ:
مسئول کارگروه بانوان مجمع عمومی بسیج فامنین:
مسئول کارگروه بانوان مجمع عمومی بسیج شهرستان فامنین گفت: بسیجی با اندیشه‌های پاک اسلامی خود در برابر هیچ ظالمی سر تسلیم فرود نمی آورد و ترییت یافتگانی هستند که مجاهدان طریق حق خواهند بود
کد خبر: ۸۷۸۲۶۵۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، طاهره حاجیلو به مناسبت هفته بسیج، در جمع بانوان بسیجی روستای ینگجه بیان داشت: کلمه بسیج مقدس است و نام بردن از بسیجی بیان عشق و فداکاری است.

وی افزود: در طول دوران انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس شاهد حضور مخلصانه بسیجیان در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم و اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همت و تلاش مردم و مسئولان بسیجی بوده است.

مدیر کارگروه بانوان مجمع عمومی بسیج فامنین با بیان نقش موثر مادران و خواهران بسیجی در روستاها ادامه داد: بسیج مدرسه عشق است و بسیجی با اندیشه‌های پاک اسلامی خود در برابر هیچ ظالمی سر تسلیم فرود نمی آورد و ترییت یافتگانی هستند که مجاهدان طریق حق خواهند بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در روستاها به دلیل کمبود آب مشکلات فراوانی وجود دارد و این برای همه مسئولین محسوس است و باید صنایع تولیدی و مشاغل دیگر جایگزین کشاورزی شود تا از مهاجرت جوانان روستا جلوگیری شود.

حاجیلو با توجه به خواسته اکثریت بانوان بسیجی بیان کرد: تلاش بسیج سازندگی برای اشتغالزایی در روستاها و در بین جوانان و زنان است و با همت شما می توان با برگزاری کارگاه های آموزشی، صنایع دستی را در روستاها گسترش داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات