خبرهای داغ:
دیدار شورای حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زهرا(سلام الله علیها) به همراه پایگاه حضرت رقیه (سلام الله علیها) با خانواده شهید مهدی حاج کتابی در هفته بسیج
کد خبر: ۸۷۸۲۶۳۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زواره، شورای حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زهرا(سلام الله علیها) به همراه پایگاه حضرت رقیه(سلام الله علیها) در سومین روز از هفته بسیج در تاریخ 2 آذر ماه با حضور در منزل شهید مهدی حاج کتابی، یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

در این دیدار، مادر و خواهر کوچکتر شهید ضمن تشکر از اعضای بسیج، خاطراتی از دوران زندگانی شهید قبل از انقلاب و مبارزات وی با حکومت استکباری و دوران جنگ و شهادتش را بیان نمودند.

شهید مهدی حاج کتابی در سال 1342 در خانواده ای مومن و متدین چشم به جهان گشود. اخلاقی نیکو، امانت داری، فداکاری، راز داری، کمک به همنوع خود از خوصوصیات بارز این شهید والامقام بوده است.

ایشان قبل از انقلاب جزء افراد مبارز و مخالف حکومت شاهنشاهی بوده است ، وی با پخش اعلامیه و شرکت در تظاهرات ، با حکومت طاغوتی مبارزه می کرد.

شهید مهدی حاج کتابی با اینکه از امتیاز معافیت سربازی بهره مند می شد، اما با حمله عراق به ایران و شروع جنگ نابرابر و تحمیلی، به دعوت امام لبیک گفت و به عنوان سرباز وظیفه ارتش راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شد. وی پس از چند ماه از خودگذشتگی و ایستادگی در مقابل دشمن، در پائیز سال 1361 در درگیری با ضد انقلاب در شهر سقز با اصابت گلوله به شهادت رسیدند و به دیدار حق شتافتند.

مادر این شهید بزرگوار خاطر نشان کرد : پسرم بسیار خوش اخلاق و مهربان و کم حرف بود.

وی افزود: ایشان همیشه در کمک به دیگران از هیچ کاری دریغ نمی کرد.

خواهر شهید حاج کتابی از دیگر راویان زندگی شهید ، افزودند: برادرم خیلی با ایمان بود، به طوری که در مراسم های مذهبی به خصوص جلسات بسیج حضور به سزایی داشت و همیشه به عنوان بسیجی فعال و کارآمد پیشرو در حل مشکلات دیگران بود.

روح شهیدان هشت سال دفاع مقدس شاد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها