خبرهای داغ:
حجت الاسلام برزگر در حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زهرا(سلام الله علیها)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زواره نهضت روشنگری در سومین روز از هفته بسیج با حضور بسیجیان شهر زواره در محل حسینیه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) این شهر برگزار شد. حجت الاسلام برزگر ضمن گرامیداشت هفته بسیج، فرمودند: بسیجی نماد مبارزه با استکبار و ذلت و تذویر است.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۳۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زواره نهضت روشنگری در سومین روز از هفته بسیج با حضور بسیجیان شهر زواره در محل حسینیه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام برزگر ضمن گرامیداشت هفته بسیج، فرمودند: بسیجی نماد مبارزه با استکبار و ذلت و تذویر است.

ایشان افزودند: توکل به خدا و ایمان واعتقاد راسخ خداوند متعال است که انسان را به قله های پیشرفت می رساند و در تمام طول تاریخ هر گروهی که به جای توکل بر خداوند به دیگران وبیگانگان دل بسته است، ذلت را برای خود به ارمغان آورده اند.

وی بیان کردند: روحیه انقلابی گری از زمان پیامبران تا زمان حال رایج بوده است به صورتی که در آن دوران، پیامبران در مقابل ظلم ایستادگی می کردند. همچنین در زمان انقلاب اسلامی مردم ایران با روحیه ای انقلابی گری در برابر ظلم و خواسته های استکبارانه ی حکومت طاغوتی ایستادند

ایشان یکی از نکته های شاخص انقلاب را اینگونه دانستند که: انقلاب اسلامی؛ ایران را از ذلت و خواری به عزت و سربلندی رسانید .

حجت الاسلام برزگر تحولات منطقه را سرنوشت ساز دانست و بیان کردند: با تحلیل اتفاقات کشورهای سوریه، بحرین و یمن، عمق راهبردی انقلاب اسلامی ایران آشکار می شود.

وی پیشرفت علم و فناوری را باعث افزایش اثرگذاری انقلاب اسلامی عنوان نمود و خاطر نشان کرد: حضور مقتدر ما در منطقه به واسطه دانش و دست برتری است که با پشتوانه گفتمان ایثار و شهادت به ثمر رسیده است.

وی با اشاره به احساس خطر دشمن در حوزه های مختلف به خصوص علم و دانش، اقدام اساسی در این زمینه را تشریح نموده و اضافه کرد: دشمنان با این استدلال که علم مسیر منطق داشته و انقلابی و غیر انقلابی ندارد به دنبال کاهش روحیه انقلابی گری در حوزه های علمی هستند .

وی خاطر نشان کرد: دشمن با ایجاد تهاجم فرهنگی همیشه آماده ویرانی ما است تا امینت را از کشور ما بگیرد، پس باید با روحیه انقلابی گری مراقب رخنه دشمنان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها