همزمان با پنجمین روز هفته بسیج صورت گرفت:
مسئولان شهرستان ملارد با حضور در منزل ۳ تن از خانواده های شهدای شهرستان، با آن ها دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۳۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
خبرگزاری بسیج:
 همزمان با هفته بسیج گروهی از مسئولین شهرستان ملارد با حضور حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه ملارد، جواد جبله دادستان ملارد، محسن رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد و مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی فرمانداری ملارد از خانواده شهیدان جباری، کفش پیرا و چراغی دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری با اشاره به جایگاه خانواده معظم شهدا در ثمر بخشیدن به اهداف انقلاب اسلامی گفت: باید قدردان ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باشیم چراکه ایشان با گذشت و صبر خود و اهدای ارزشمندترین دارایی خود در به ثمر رسیدن نهال انقلاب اسلامی نقش باارزشی را ایفا کردند.

وی افزود: جایگاه امروز ما به عنوان مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت بی نظیر کشور ایران اسلامی در منطقه مدیون ایثار خانواده‌های معظم شهدا است.

محسن رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهدا گفت: شجره طیبه بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیان نهاده شد و این خانواده شهدا بودند که با لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی به این شجره قدرت و عزت و عظمت بخشیدند.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا باعث روحیه بخشی و فراگیری درس ایثار و صبر در راه جهاد فی سبیل لله را به همگان می‌آموزد. تلاش می‌کنیم پای این درس ثابت قدم باشیم.
ارسال نظرات