بسیج بهترین فرمول برای مبارزه با استکبار جهانی است

حاج آقا اسدی کارشناس سیاسی:سیج بهترین فرمول برای مبارزه با استکبار جهانی است و باید روحیه انقلابی داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۲۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
خبرگزاری بسیج:
طرح بومی محلی به اعزام سفیران بصیر توسط حوزه حضرت معصومه(س) در مدرسه پسرانه شهید امیدزمانی داودآباد با موضوع بسیج انقلابی گری و ظلم ستیزی برگزار شد.
حاج آقا اسدی کارشناس سیاسی گفت: در تسخیر لانه جاسوسی که به انقلاب دوم شهرت یافت ،اسنادی که در آنجا به دست آمد نشان میداد که آمریکا برای حمله نظامی به ایران برنامه ریزی می کرده و پس از آن در 5 آذر سال 58 حضرت امام فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی را صادر کردند.
 وی با اشاره تفکر بسیجی اظهار کرد: گرامی میداریم تفکر بسیجی و انقلابی را که سال 58 توسط امام به وجود آمد، خرسندیم که 37 سال از تشکیل بسیج می گذرد ولی تفکر بسیجی و استکبار ستیزی هنوز در ذهن جوانان و نوجوانان ما است و نشان آن را در ثبت نام جوانان و نوجوانان برای دفاع از حریم اهل بیت در کشورهای عراق و سوریه شاهد هستیم.
 اسدی اظهار کرد: اشاره به اینکه بسیج همیشه نقش آفرین بوده است افزود: این قشر همیشه بی مدعا و بی منت در کنار مردم و مسئولان به پاسداری از انقلاب اسلامی پرداخته است.
وی گفت: تفکر بسیجی است که انقلاب را به جلو می برد، همین تفکر بسیجی با همین ساختار در دیگر کشورهای اسلامی همانند کشور عراق وجود دارد  که در آن جا به حشدالشعبی معروف هست.
 کارشناس سیاسی ادامه داد: در یمن با آن همه سلاح های به روز آمریکایی و پول های کشورهای عربی در راس آن عربستان نیروهای یمنی آن ها را به زانو درآوردند، همین تفکر بسیجی موجب شده، دشمنان ایران در زمان جنگ سر به تعظیم درآورند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: پیام هفته بسیج، پیام استکبارستیزی است، همان پیامی که بسیجیان ما در 8 سال دفاع مقدس و حضور خود در جبهه نبرد حق علیه باطل با عمل به تمام دنیا نشان دادند و ثابت کردند که ما حامی محرومان و مستضعفان  جهان و حامی انقلاب اسلامی هستیم و هرجای دنیا و کشور انقلابی در راستای اسلام به وجود بیاد از آن حمایت خواهیم کرد.

ارسال نظرات