گلباران و عطر افشانی مزار شهیدان امامزاده ابراهیم، امزاده بی بی زبیده و شهدای گمنام در شهرستان قرچک

در پنجمین روز از هفته بزرگداشت بسیج مزار شهیدان امامزاده ابراهیم، امزاده بی بی زبیده و شهدای گمنام در شهرستان قرچک غبارروبی، گلباران و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۲۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
خبرگزاری بسیج:
در این مراسم که با حضور مسوولان نظامی و انتظامی و بسیجیان ،خانواده های معظم شهدا برگزار شد، با نشار شاخه های گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
عطر افشانی مزار شهدا و قرائت فاتحه بر قبور مطهر آنان از دیگر برنامه های اجرا شده در گلزار شهدای بود.
احمد رشیدی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدا زنده حقیقی، اسطوره شاخص و نمادی برای همه مسلمانان و چراغ راه خدمت مسئولان هستند. 
وی افزود: شهدا نقش موثری در اعتلای ارزش های دینی و اعتقادی داشتند و ما در هر حال وظیفه داریم پاسدار خون شهدا و زنده نگه داشت یاد و خاطره شهدا وتجدید بیعت با آنها باشیم..
رشیدی تاکید کرد: امروز بسیجیان با اخلاص و پیروی از ولایت فقیه ادامه دهنده راه شهدا هستند و همه ما به نام بسیج افتخار می کنیم 
آزمون کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت: شهدا عزت و افتخار نظام اسلامي بوده هستند و زنده نگه داشتن ياد شهدا و ادامه راه آنها، بالاترين عبادت است..
وی بابیان این که نام و یاد شهدا همیشه برکت کار، زندگی و جامعه است افزود: شهدا چشم و چراغ مملکت هستند و تکریم شهدا تلاشی برای حراست از آرمان های انقلاب است.
کادری در پایان با اشاره به مقام شامخ شهیدان گفت: شهدا کسانی بودند که در لحظه خطر از همه لذات دنیوی گذشتند و به دعوت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و برای همیشه تاریخ جاودانه شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار