مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا از ویزین رایگان ۳۰۰ نفر از روستانیشنان بخش لوندیل آستارا به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: بالغ بر ۲۵ میلیون ریال داروی رایگان نیز در بین ویزیت شوندگان توزیع شده است.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۳۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از بندر آستارا، سیدحسین احمدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا امروز(۴ آذر) در حاشیه ویزیت رایگان مناطق محروم بخش لوندویل که در مدرسه بابا پورفرض در حال انجام است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان طرح ویزیت رایگان را به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه روستای کوته کومه از توابع بخش لوندیل یکی از روستاهای محروم این شهرستان است،‌ افزود: در قالب این طرح تا کنون بالغ بر 300 نفر از روستانشینان این روستا و روستاهای همجوار مورد ویزیت رایگان قرار گرفتند.

احمدی با بیان اینکه بالغ بر 25 میلیون ریال داروی رایگان در بین ویزیت شوندگان توزیع شده است، تصریح کرد: برای اجرای این طرح یک متخصص اطفال، دو ماما، یک جراح عمومی و دو پزشک عمومی به محل اعزام شدند.

وی اذعان کرد: این پنجمین مرحله از طرح ویزیت رایگان است که از آغاز سال 95 تا به امروز در مناطق دورافتاده و محروم اجرایی این شهرستان می‌شود.

احمدی همچنین در ادامه با بیان اینکه برای اجرای این طرح، شبکه بهداشت و درمان، بهداری سپاه ناحیه، بسیج جامعه پزشکی، حوزه مقاومت بسیج لوندیل و جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا همکاری داشتند،‌ گفت: به همت کانون دانشجویی و جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا تست قند خون و فشار خون روستانشینان به صورت رایگان مورد آزمایش قرار گرفت.

ارسال نظرات