خبرهای داغ:
هادی سیاسی در جمع دانش آموزان واحد پیشگام شهیدان کمالی ناحیه نجف آباد گفتند:
بمناسبت هفته بسیج و در ادامه نشست های روشنگری با موضوع انقلابی گری، نشستی در هنرستان شهیدان کمالی توسط حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۱۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ آقای آخوندی در ابتدا با اشاره به هفته بسیج در رابطه با مولفه های مقابله با دشمن سخنانی ایراد نمودند: ما باید به داشته هایمان ایمان داشته باشیم و با توجه به آن قدرت مقابله با جنگ نرم و سخت را تقویت و حفظ نماییم. قدرت نرم یکی از مولفه هایش بنیه اعتقادی است که در جنگ 8 ساله یکی از عوامل پیروزی ما همین بود. در حال حاضر دشمن در پی ضربه زدن به همین اعتقادات است؛ دومین عامل مصونیت کشور ما وجود روحیه انقلابی در بین مردم ما بوده و هست که در پیروی از مبانی دین اسلام نمود می یابد؛ و عامل سوم ماندگاری نظام ما تقویت نیروی نظامی کشور است.

ایشان در ادامه افزود: ما باید دیدمان وسیع باشد و آموزه های دینی ما به این موضوع کمک می کند که بهترین مثال آن نهضت کربلاست و زیارت عاشورا مصداق کاملی برای معرفت افزایی است و شهدای ما با الگوگیری از همین آموزه ها حماسه آفریدند که شامل شهدای دانش آموز و معرفت بالای آنها نیز می شد.

وی سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: ما همیشه دشمن داشته ایم و هدف دشمن در حال حاضر جلوگیری از پیشرفت علمی ماست پس بر شماست که سعی کنید خوب درس بخوانید و با تقویت بنیه علمی تان به اوج برسید و برای یک جهاد قوی علمی و اقتصادی آماده شوید که صحنه کارزار شما خواهد بود و در کنار آن با افزایش معرفت و استحکام اعتقادات خود قدرت مقابله با دشمن را بدست آورید


ارسال نظرات
پر بیننده ها