فرمانده سپاه ناحیه سمنان خبر داد:

اجرای 200 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان سمنان

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره بر برنامه های شاخص،گفت: 200عنوان برنامه در سمنان در حال برگزاری است
کد خبر: ۸۷۸۲۴۸۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
منصور شوقانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره ی شهدای بسیجی بیان کرد: امروز بسیج انقلابی و خدمت گزار مردم است و به لطف خداوند انقلابی و خدمت گزار خواهد ماند و از مهمترین وظایفی که بسیجیان علوی دارند می توان به ایستادگی آن ها در مقابل نفوذ دشمن یاد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان اظهار کرد: بسیج پس از سال ها هنوز هم پای عهد خود با امام(ره) ایستاده و سعی کرده است تا آرمان ها و فرمایشات ایشان را تحقق بخشند.

وی افزود: امروز ما بسیجیان در مقابل هر جرکتی از دشمن ایستاده ایم بطوریکه جنگ نرم یا جنگ سخت برای ما هیچ گونه فرقی ندارد و در هر دو جبهه با تمام توان و قدرت ایستادگی می کنیم و برای همیشه پرچم اسلام را بالا نگه میداریم.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره بر اینکه هفته بسیج امسال با ایام اربعین تقارن پیدار کرده است، ادامه داد: ما بسیجیان هر چه داریم از فرهنگ عاشورایی است و آنچه که امروز در منطقه مشاهده می کنیم از برکت خون امام حسین(ع) و یاران ایشان است.

وی تصریح کرد: 200عنوان برنامه در قالب برنامه های فرهنگی،هنری و سیاسی در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در حال برگزاری است که مهترین آن ها دیدار اعضای ستاد هفته بسیج شهرستان با نمایندگی ولی فقیه در استان،تجمع باشکوه بسیجیان همزمان با 5 آذر در میعادگاه نماز جمعه،همایش مشترک ائمه جماعات و فرمانده های پایگاه ها، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری نشت ها و کارگاه های فرهنگی سیاسی،برپایی نمایشگاه، تجلیل از بسیجیان نمونه و پیشکسوتان بسیج ادارات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار