خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات وکارگری شهرستان سرایان در جمع فرماندهان پایگاههای اداری گفت : نفوذ وظهور تفکر بسیجی در جهان افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی می باشد.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۶۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ به مناسبت هفته بسیج مستضعفین عصر روز گذشته جلسه به منظور تجلیل از تلاش وکوشش اعضای پایگاه شهدای جهادگر مدیریت جهاد کشاورزی سرایان با حضور مسئولین پایگاههای بسیج ادارات وکارگری شهرستان در جوار اما م زاده سلطان کریم شاه روستای کریموی برگزارشد .

عظیمی مسئول بسیج ادارات وکارگری شهرستان سرایان در این جلسه گسترش فرهنگ بسیجی در جهان اسلام را یک افتخاربزرگ برای ایران اسلامی دانست وگفت: اثرات این تفکر نیاز فردی واجتماعی وبین المللی می باشد.

وی ادامه داد: تا زمانیکه این تفکر حاکم بر جهان اسلام باشد هچیک از مستکبرین نخواهند توانست نقشه های شوم خودرا اجرایی کنند واین تفکر است که باعث وحدت وهمبستگی مسلمانان در مقابله با ظلم وجور واستبداد شده است .

صفایی مسئول پایگاه شهدای جهادگر شهرستان هم روحیه بسیجی را در شکل گیری دولت اسلامی بسیار با اهمیت خواند وگفت همین روحیه موجب شد تا بسیجیان وایثارگران توانستند هشت در مقابل تمام مستکبرین ودشمنان تا دندان مسلح بایستند وبه پیروزی برسند.

در این جلسه با اهداء هدایا از فعالین پایگاه بسیج شهدای جهادگر تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها