خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد ( عج ) استان سمنان با اشاره به اینکه استان سمنان 15شهیده زن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد گفت : این تعداد از شهیده زن براثر ترور ، دوران هشت سال دفاع مقدس ، حادثه حج ابراهیمی و حادثه منا سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمدند .
کد خبر: ۸۷۸۲۴۵۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، پاسدارعلی خالقیان و در چهارمین روز از هفته گرامیداشت بسیج در آیین یادواره 3 شهیده زن شهرستان دامغان به میزبانی حسینیه محله امام ( ره ) این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید والامقام استان سمنان اظهار داشت : برگزاری آیین های یادواره های شهدا از نیاز های امروز جامعه ما بوده که باید برای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این یادواره ها به خوبی و در خور شان شهدا برگزار شود .

وی اضافه کرد : شهدا مظهر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند و و ظیفه همه ما  است که با برگزاری آیین های یاد و خاطره شهدا ، دین خودمان را به این سبک بالان عاشق اداکنیم .

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول دوران حماسه عظیم هشت سال دفاع مقدس 230 هزار شهید والامقام تقدیم این انقلاب کرد افزود : انقلاب اسلامی ایران با تقدیم شهدای گرانقدر با ایثار و مقاومت و پشتیبانی مردم راه خود را برای حفظ و حراست از این انقلاب ادامه می دهد .

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد ( عج ) استان سمنان تصریح کرد:باید  خط و آرمان های والای شهدا بهتر آشنا شویم و آن را به دیگر نسل های انقلاب منتقل کنیم .

وی با بیان اینکه امروز نظام استکباری به دنبال این است که مردم را از اصول و مبانی انقلاب عقب نشینی کنند اظهار داشت : امروز آمریکا و حامیان او در منطقه طرح براندازی داخلی و تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی را دنبال می کنند و با این کار خود باورها و آرمان های ما و نسل آینده را تغییر دهند .

وی یاد آورشد : بحث نفوذ دشمن یکی از موضوعاتی مهم و اساسی بوده که مقام معظم رهبری تاکنون بارها و در سخنرانی خویش بر این نکته تاکید کردند و متاسفانه برخی از مسئولان ما به لیبرال دوموکراسی غرب چراغ سبز نشان می دهند و راه و زمینه نفوذ دشمنان را در کشورمان فراهم می کنند .

خالقیان اضافه کرد : آمریکا و متحدان او بدانند اگر خطای از آنان سر بزند با خشم و مبارزه جانانه ملت ایران روبرو خواهند بود و این ملت هما نند  دوران هشت سال دفاع مقدس در صحنه بوده و جان و هستی خود را برای حفظ آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران فدا می کنند .

وی با انتقاد از برخی از افراد که حرف ولایت را گوش نمی دهند و نافرمانی می کنند افزود : امروزه برخی از مسئولین از حالت خواص به حالت عوام در آمدند و از بصیرت برخوردار نیستند و این حرکت آنان کمک به دشمن است .

وی خاطر نشان کرد : اگر قرار بود با آمریکا رابطه داشته باشیم  نیازی به  مذاکره نبود و هزاران شهید والامقام تقدیم کنیم پس باید بدانیم که می دانیم آمریکا شیطان بزرگ است و هرگز با این شیطان بزرگ قصد برقراری رابطه نداریم .

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد ( عج ) استان سمنان با اشاره به عضویت 250 هزار نفر از مردم استان در بسیج اظهار داشت : مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای ما ندارد و تنها نفوذآمریکا بر کشور ما این است که حوادث مشروطه و راه اندازی سفارت انگلیس را احیا و زنده کند .

وی گفت : دشمنان می خواهند ما از خط و اهداف والای شهدا دست برداریم که یک اشتباه و خطای بزرگ دشمنان است که این ملت یک ملت عاشورایی است و هرگز دست ازخون شهدا و عاشورا بر نخواهند داشت و در این راه گام بر می دارند .

این آیین از سوی حوزه مقاومت بسیج کوثر سپاه ناحیه دامغان برگزار شد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها