خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

توسعه تمدن اسلامی یکی از تفکرات ناب بسیجیان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: امروز دشمنان اسلام وانقلاب تمام سعی وتلاش خود را بکار بسته اند تا با شکاف بین مردم و ولایت به انقلاب و اسلام ضربه بزنند.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۳۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی نهضت روشنگری در دومین روز از هفته بسیج با حضور بسیجیان شهرستان بشرویه در محل مسجد جامه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: توکل به خدا و ایمان واعتقاد راسخ خداوند متعال است که انسان را به قله های پیشرفت می رساند ودر تمام طول تاریخ هر گروهی که به جای توکل بر خداوند به دیگران وبیگانگان دل بسته است نابودی خود را رقم زده است.

وی افزود: امروز دشمنان اسلام وانقلاب تمام سعی وتلاش خود را بکار بسته اند تابین مردم وامام شکاف ایجاد کنند تا ازاین راه به اسلام وانقلاب ضربه بزنند.

غلامی تفکر بسیجی را برگرفته از اندیشه های امام و رهبری دانست و گفت : یکی از اهداف اصلی نهضت انقلاب اسلامی احیاء اسلام ناب محمدی (ص) و تمدن اسلامی است نه امپراطوری چراکه انقلاب اسلامی بدنبال کشور گشایی نیست بلکه بدنبال تفکر توسعه تمدن اسلامی است و این یکی از تفکرات ناب بسیجیان است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس با اشاره به نقش ولایت و رهبری گفت : در طول نهضت انقلاب اسلامی آنچه که این انقلاب را به ثمر رساند اطاعت کامل و مطلق مردم از ولایت فقیه و امام و رهبری بود چراکه ولی فقیه و امام و رهبری بودبا بصیرت افزایی و روشنگری برمبنای مفاهیم قرآنی مردم را به صحنه آورند.

غلامی از تمام ملت ایران بخصوص از مردم وبسیجیان شهرستان بشرویه خواست تا مراقب جریان های نفوذی وفتنه انگیزی کسانی که قصد اختلاف بین مردم و ولایت فقیه را دارند باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار