خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش زیرکوه گفت: از معلمان می خواهم کلاسهای درس را فقط با نگاه علمی نبینند زیرا جامعه ما که بهای آن خون هزاران شهید است، دانش آموز بدون تقوی ، بدون نماز و بدون فرهنگ شهادت را نمی خواهد.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۱۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ علیرضا مهدی پور در یادواره 25 شهید دانش آموز و فرهنگی شهرستان زیرکوه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا ،اظهارداشت: آن چیزی که همه باید به آن برسیم این است که راه و سیره شهدا را خوب بفهمیم و درک بکنیم که شهدای عزیز شهرستان ما و کشور ما با آرمانهای امام راحل بیعت کردند و راهی را انتخاب کردند که امروز ما به عنوان همکلاسی های این شهدا و همرزمان آنها از این راه جا مانده ایم.

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه خاطرنشان کرد: وظیفه تک تک دانش آموزان و معلمان عزیز این است که این فرصتها را قدر بدانیم و تکلیفی که برعهده ما به عنوان دانش آموز و معلم قرار گرفته یعنی درس خواندن را سرلوحه کار خود و درس دادن را به عنوان یک وظیفه دینی بدانیم.

وی تصریح کرد:فرصت های طلایی که در اختیار دانش آموزان قرار دارد باید به حرمت خون شهدایی که امروز رتبه های عالی را کسب کردند و راه شهادت را انتخاب کردند الگوی خود قرار دهیم و با تاسی از راه امام و خون شهدا و فرمان مقام معظم رهبری به نبردی بپردازیم که امروز وظیفه ماست.

مهدی پور اذعان داشت: اگر دیروز دانش آموزان و معلمان کلاس درس را رها کردند و در جبهه های نبرد حق علیه باطل جنگیدند تا ما امروز بتوانیم با عزت و سربلندی در کشور زندگی کنیم و درس بخوانیم،وظیفه من معلم و شمای دانش آموز این است که به وظیفه خود عمل کنیم.

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه گفت:اگر قرار است رهبر کوچک و رهبرهای کوچکی در کشور داشته باشیم از همین کلاسهای درس و همین مدارس می توانیم تقدیم نظام و انقلاب کنیم.

وی بیان داشت: شهدا انسانهای هنرمندی بودند که با هنر خود شهادت را انتخاب کردند و انسانهای بزرگی بودند که راهی که ما نتوانستیم طی کنیم،آنها طی کردند و شما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید با درس خواندن خود ثابت کنید رهرو این راه بزرگ هستید.

مهدی پوربا بیان اینکه اسطوره های ما شهدا هستند،اذعان داشت: از همه دانش آموزان درخواست دارم از درس خواندن لحظه ای غافل نشوند و از معلمان می خواهم کلاسهای درس را فقط با نگاه علمی نبینند زیرا جامعه ما که بهای آن خون هزاران شهید است.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموز بدون تقوی ، بدون نماز و بدون فرهنگ شهادت را نمی خواهد بلکه دانش آموزی و اسطوره هایی مثل حسین فهمیده ها می خواهیم و افتخار می کنیم که از کلاسهای درس ما اسطوره هایی مثل حسین فهمیده برخواسته اند.

وی تاکید کرد: اگر ما امروز دور هم جمع شدیم فقط به این خاطر است که راه و روش و سیره شهدا را یاد بگیریم نه اینکه عکس شهدا را ببینیم و برعکس شهدا عمل کنیم.

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه گفت:همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید این را قبول کنیم که اگر شهدا نبودند عزت و اقتدار و امنیتی که ما در نظام جمهوری اسلامی ایران داریم نصبمان نمی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها