ویژه هفته بسیج/34/مسئول بسیج فرهنگیان کشور در گفت و گو با بسیج؛
دکتر رمضانی گفت: ازجامعه بسیجیان و معلمان بسیجی انتظار می رود که پیشقدم برای رشد فرهنگی و تعالی جامعه به سمت خدای متعال باشند.
کد خبر: ۸۷۸۲۳۹۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
دکتر رمضانیان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در کرج با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: زمانی که صحبت از فرهنگ  و تحول فرهنگی میشود منظور این است که باید جامعه و فرهنگ جامعه به سمت تعالی و رشد انسانی سوق پیدا کند و روز به روز متعالی تر و اسلامی تر شود.

معلمان بسیجی پیشقدم در رشد فرهنگی و تعالی جامعه

وی افزود: وقتی میخواهیم چنین تحولی در جامعه بوجود بیاوریم، نیازمند عناصر و نیروهایی هستیم که در وهله اول باید خودشان این فرهنگ را پدیرفته و پایبند باشند تا بتوانند تحول را ایجاد کنند. 

رمضانیان با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است که فرهنگ و تفکر بسیجیان از جمله بهترین افرادی هستند که میتوانند این تحول را ایجاد کنند تصریح کرد: ازجامعه بسیجیان و معلمان بسیجی انتظار می رود که  پیشقدم  برای  رشد فرهنگی و تعالی جامعه به سمت خدای متعال باشند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور معلمان را جزو اصلی ترین میدان دار های عرصه فرهنگی در کشور دانست و گفت: وقتی تهاجم فرهنگی وجود دارد و عرصه جنگ نرم فعال است و دشمن میخواد از راه قدرت نرم بر جامعه فائق شود به طور طبیعی عناصر قدرت نرم بیشترین وظیفه و مسئولیت را بر عهده دارند و معلمان بسیجی جزو پیشقراولان در این زمینه هستند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم دین خود را به جامعه در این مرحله ادا کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها