خبرهای داغ:
پیشکسوت بسیجی ورزمنده دوران دفاع مقدس گفت:اگر می خواهید انقلاب ودستاوردهای انقلاب بماند وحضور بسیج در صحنه های انقلاب محقق شود امر به معروف ونهی از منکرباید زنده شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۳۸۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، خسروی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در همایش پیشکسوت بسیجی که با حضور جمعی از فرماندهان پیشکسوت بسیجی وبسیجیان پیشکسوت در حسینیه ثارالله ناحیه سپاه شهرستان قاینات برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهارداشت: ما وشما وسیله پیروزی انقلاب بوده ایم وبدون ما وشما هم خداوند دین خودرا حفظ می کند اما نباید به بهانه های مختلف در جلسات حضور نداشته باشیم.

وی بیان داشت: در قرآن هم آمده است که اگر بسیج نباشد تمام معابد ومساجد از بین می رود وفساد تمام زمین را می گیرد.

بسیج یعنی حضور ایمانی مردم در همه صحنه ها وعرصه ها وما باید در همه صحنه ها باشیم چرا که انقلاب ما نیازمند حضور مردم در تمام صحنه هاست .

خسروی بیان داشت: اگر می خواهید وظیفه حراست از انقلاب ودستاوردهای انقلاب را انجام دهیم این معنایش زنده کردن امربه معروف ونهی از منکر است وامر به معروف نوعی نظارت عمومی است.

وی افزود:این واجب بزرگ دردنیای اسلام فراموش شده است ویکی از وظایف بسیج مطالبه گری است که رهبری هم روی آن تاکید دارند وباید بسیجیان دراین زمینه مطالبه گری داشته باشند.

این استاد دانشگاه افزود:ما باید از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ونمایندگان مجلس خبرگان بخواهیم ومطالبه گری کنیم که چرا طرح امربه معروف ونهی از منکر که بعد از 38سال، سال گذشته در مجلس تصویب شد هنوز اجرایی نشده است ؟

وی بیان داشت: اگر امر به معروف زنده واجرایی شود دریک نمونه 800هزار میلیارد اختلاس در حق 900هزار فرهنگی صورت نمی گرفت؟

اگر امر به معروف ونهی از منکر زنده بود آیا حقوق های نجومی بعد از 6ماه هنوز بی جواب می ماند؟

پیشکسوت بسیجی ورزمنده دوران دفاع مقدس گفت:اگر می خواهید انقلاب ودستاوردهای انقلاب بماند وحضور بسیج در صحنه های انقلاب محقق شود امر به معروف ونهی از منکرباید زنده شود.

وی گفت: دین بدون امر به معروف ونهی از منکر ناقص است ومعمولا ما مسلمانان بخشی از دین را انجام می دهیم وبخشی از دین را رها می کنیم در صورتی که امر به معروف ونهی از منکر هزینه می خواهد وباید برای آن هزینه کرد.

خسروی بیان داشت:اگر می خواهید اهداف بسیج محقق شود راهش امر به معروف ونهی از منکر است .

وی افزود:برخی ممکن است این موضوعات را خوشایند ندانند اما این امر به معروف است ومردم باید آگاه شوند.

رئیس جمهور ما در مجلس می گوید این همه اختلاس اختلاس نکنید این پول معوقه است ماهم می گوییم هرچه می خواهید اسم آن را بگذاریداما جواب مردم را بدهید که حق 900هزار معلم کجاست؟

چرا وزیر اقتصاد ما شب واریز یارانه هارا می گوید شب مصیبت ماست سوال مارا جواب بدهید تکلیف 900هزار معلم هنوز مشخص نیست چه شبی دارید اگر یارانه شب مصیبت است الان نباید شب سکته برخی از مدیران باشد؟؟

یکی از مسئولین نظام ما میگوید فردا فردای گفتمان است نه فردای موشک ویا مذاکره وباگفتمان همه چیز حل می شوداما امر به معروف محفوظ است ومقام معظم رهبری که با گوینده این حرف 57سال است رفیق است به میدان آمد وبه یار چندین ساله خود گفتند اگر این حرف از روی بی اطلاعی زده شده است که هیچ واگر از روی اطلاع وآگاهی باشد خیانت به کشور است.

وی افزود:اقتصاد زمانی است که امنیت باشد آیا ما ارتش نمی خواهیم واین حرف را برخی زدند اما سردار قاسمی دریک نامه 20اشتباه راتذکر دادند ونوشتند تیم حفاظتی شما از تیم حفاظتی رئیس جمهور هم بیشتر است ویک نفر، این همه اسکورت دارید وآیا 80میلیون ایرانی نیروی امنیتی نمیخواهد این یعنی همان امر به معروف وبسیج یعنی همین که نترسد ونلرزدو بدون افراط وتفریط مطالبه گر باشد.

وی با اشاره به FTAFگفت:آخرین بندهای قراردادتضعیف نیروهای مسلح است که دراین قرارداد که وزیر اقتصاد ما امضا کرده است که براساس آن حساب های برخی از شخصیتهای ما چک شود دراین قراردادظاهر قضیه به نفع ماست اما حقیقتا دشمن برمنابع مالی ما مسلط می شود ومی خواهد جریان مقاومت را با جمهوری اسلامی قطع کند وما باید وضعیت مالی خودرا بر اساس این تعهد گزارش دهیم آیا این جای امر به معروف ندارد؟

خسروی درادامه بااشاره به موضوع محصولات تراریخته گفت: امروز دشمن سرسفره ماست وماباید در صحنه باشیم.

محصولاتی به نام تراریخته که این محصولات ژنتیکی است و به خورد ما داده می شود وبرخی از علمای ما اظهارداشته اند که چون اصراربرضرر این محصولات است احتیاط کنند، اما سخنگوی دولت دربرابر این حرفها می گویداین محصولات کار علمی شده وضرری ندارد اما یکی از نمایندگان فعال مجلس با اشاره به نامه ای از دکتر ظریف در دولت وقت نوشته بود در مورد این محصولات تراریخته تذکر داده بودند که این محصولات به ضرر مردم است آیا اینها جای امر به معروف ونهی از منکر ندارد؟

این هادی سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:امروز تاکید رهبر این است که خدمتگذاران نظام باید بی تعهدی آمریکارا تجربه کنند وتکیه بر دشمن نکنند.

وی افزود:در جایی که رهبر می فرمایند این جهاد کبیر است که بر دشمن تکیه نکنیم این آیه قرآن است که درسوره فرقان وهود به آن اشاره شده است

اگر ما به حرف رهبرگوش می کردیم که می گویندنقدبدهید ونقد بگیرید وضعمان بهتر بود نه اینکه الان نقد داده ایم وبرای نسیه التماس می کنیم.

وی گفت: براساس حرف رهبری نگاه حل مشکلات اقتصادی به خارج یک نگاه غلط است ونشانه اش همین تحریم ها وبدعهدی هاست وخودشان می گویند فقط این تحریم ها برروی کاغذ ثبت شده است.

وی افزود:ما ممنون دولت مردانی هستیم که از منافع ما دفاع کردند وبا چند کشور قدرتمند حرف زدند وکم نیاوردند اما اینجا هم صادقانه بگویند که اینها بدقولی کردند وچرا توجیه می کنید وبرای هر توجیه نیز توهین می کنید.

خسروی در بخش پایانی سخنان خود به بحث راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد وگفت: این راهپیمایی یک رزمایش سیاسی اسلام بود که مشت محکمی بردهان آمریکا واوباما وسایر دشمنان زدودشمنان از ترس فقط سکوت کردند واین خبر را کلا مخابره نکردند.

برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاین نیز درابتدای این جلسه با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرموده اند من از عملکرد بسیج راضی هستم گفت: این افتخاری برای ما وبسیجیان است که رهبری از برنامه های بسیج رضایت دارند وماهم به عنوان یک نیروی بسیجی باید حضور پررنگ تری در برنامه های بسیج داشته باشیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها