فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در جمع دانش آموزان بسیجی:

بصیرت از شاخصه های اصلی بسیج و بسیجی است

یادواره 35 شهید دانش آموز شهرستان درگز با حضور فرمانده سپاه درگز، ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان و مدیران و معلمان در حسینیه ثارالله سپاه درگز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۳۵۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان رضوي، سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا غفاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در جمع دانش آموزان بسیجی شهرستان گفت: هر کسی که خود را بسیجی می داند باید فاکتور های بسیجی بودن را نیز در زندگی خود جاری کند.
فرمانده سپاه درگز گفت: بزرگترین فاکتور بسیجی بودن این است که فرد با علم ، منطق و استدلال خود در تمام مسائل شخصی و اجتماعی احساس مسئولیت کند.
وی شرط لازم داشتن این احساس را داشتن بصیرت خواند و گفت: بسیجی باید بصرت داشته باشد یعنی در شرایط زمانی و مکانی خاص، دشمن را بشناسد و دشمن ستیز باشد.
غفاری فتنه سال 88 را نمونه بارز بی بصیرتی خواند و گفت: ما در تاریخ افراد بسیاری را داشته ایم که در مکان ها و زمان های مختلف و در پست های متفاوت بوده اند اما بصیرت لازم را نداشته اند و در نتیجه گرفتار بی بصیرتی و خسران شده اند.
وی خطاب به دانش آموزان بازگشته از اردوی راهیان نور گفت: شما دانش آموزان بسیجی در اردو های راهیان نور قدم به سرزمین های نور و شهادت پا گذاشته اید، انسانهایی که با بصیرت راه را انتخاب کردند و خانه و خانواده را وداع گفتند و برای دفاع از خاک و وطن خویش به پیام رهبر خود لبیک گفتند.
هادی گله دار مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان درگز در بیان هدف برگزاری این یادواره گفت: هدف از برگزاری این قبیل یادواره ها آشنایی بسیجیان و دانش آموزان با آرمان ها و تفکرات شهیدان است.
گله دار گفت: دانش آموزان ما باید تفکر و هدف شهیدان انقلاب و دفاع مقدس را به عنوان چراغ راهی برای خود بر شمارند و در مسیر آنان گام بردارند.
خاطر نشان می شود در پایان این مراسم با اهدای هدایایی به دانش آموزان نمونه و مدیران کاروان های راهیان نور و دست اندر کاران برگزاری این اردوها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار