همزمان با هفته بسیج «آبروی کوچه ها،افتخار محله» یادبود پاسدار شهید حمزه رمضانی در تربت جام برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۳۵۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرنگار بسيج از خراسان رضوي، «آبروی کوچه ها،افتخار محله» یک برنامه فرهنگی معنوی با حضور مسئولان،همرزمان، بسیجیان و هم محلی ها در محل سکونت خانواده های شهدا برگزار می شود تا ضمن تجلیل و تکریم از خانواده معزز شهید آن محله درخواست و مشکلات ساکنان نیز به برکت شهیدان برطرف شود.

این مراسم یادبود پاسدار شهید حمزه رمضانی در محله این شهید والامقام برگزار شد که پس از روایتگری راوی هشت سال دفاع مقدس و همرزمانش، پدر، مادر و خواهر شهید به ذکر خاطرات،خصایص، رشادت ها و وصیت نامه شهید پرداختند که برای لحظاتی حال و هوای معنوی و غیر قابل وصفی در این محفل حاکم گردید.

برنامه ها با مداحی پیگیری و در ادامه از لوح یاد بود شهید که سر در ورودی منزل پدری نصب شده بود، با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان اجرایی ، بسیجیان و اهالی محل رونمایی شد.

درخور ذکر است؛ یکی از خواسته های این پدر و مادر داغ دیده تغییر نام کوچه به نام شهید بود که شهردار تربت جام دستور تعویض و تغییر را درهمین مجلس صادر تا بعد از 30 سال از شهادت فرزندشان کوچه به نام شهید حمزه رمضانی مزین شود.

گفتنی است؛ این برنامه به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه،حوزه مقاومت بسیج ثامن الائمه(ع) و پایگاه مسجد پنج تن آل عبا تربت جام برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها