فرمانده سپاه بجستان بسیج را یاد آور خلوص مردانی دانست که ایران اسلامی امروز عزت و اقتدار آن را مرهون رشادت های آنان می دانند.
کد خبر: ۸۷۸۲۳۲۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

سرهنگ پاسدار جنیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، مهمترین شاخصه بسیج را بصیرت و اقدام و عمل به موقع و به هنگام دانست و افزود: رمز موفقیت بسیج قطعا تبعیت محض از ولایت فقیه است.تجربه 38 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این حقیقت را به اثبات رساند که امروز تفکر بسیجی بن بست شکن است و مشکلات لاینحل را با روحیه و تفکر بسیجی می توان حل کرد.لذا نهادینه کردن این تفکر در فکر و ذهن مسئولان،باعث می شود که علاج حل مشکلات کشور را در درون جستجو کنند نه در مذاکره با دشمن که تا کنون هرچی از دستش برآمده برای اضمحلال نظام ما انجام داده است. 

وي افزود: امروز تفکر بسیجی نه تنها در داخل علاج بسیاری از مشکلات اقتصادی و... است بلکه در خط مقدم جبهه مقاومت نیز در عراق و سوریه و لبنان و یمن و... نیز تاثیر خودش را گذاشته است.

جنيدي در ادامه موفقیت ارتش عراق در بیرون راندن گروههای تروریستی تکفیری را مرهون مردمی کردن دفاع در قالب بسیج عمومی بوده است و خاطر نشان کرد: طبیعی است که دشمنان قسم خورده انقلاب که شاید خیلی بیشتر از برخی عناصر در داخل پی به قدرت مادی و معنوی این شجره طیبه برده اند،تمام هم و غمشان را گذاشته اند تا این سرپنجه نظام را از پای در بیاورند.ولی به حول و قوه الهی وبرخلاف خواست دشمنان عرصه تاثیر گذاری بسیج روز به روز بسط و گسترش پیداخواهد کرد و از این خوان گسترده تمام ملل مستضعف و مظلوم متنعم خواهند شد.

سرهنگ پاسدار جنیدی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه بجستان نیز در هفته بسیج امسال دوشادوش سراسر کشور برنامه های متنوعی را جهت شناساندن دستاوردهای این شجره طیبه تدارک دیده است.بیش از 60 عنوان برنامه از جمله صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی،پیاده روی بزرگ خانوادگی،همایش با شکوه پنجم آذر،مسابقات ورزشی و فرهنگی،سرکشی از خانواده شهدا و دهها برنامه دیگر از جمله مهمترین برنامه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان می باشد.       

ارسال نظرات
پر بیننده ها