فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریمان گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران با الگوگیری از قیام امام حسین(ع) به الگویی برای کشورهای دیگر تبدیل شده‌است.
کد خبر: ۸۷۸۲۳۲۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰


به گزارش  خبرنگار بسیج از خراسان رضوي، صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی شهرستان فریمان، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان، نماینده ولی فقیه در سپاه و جانشین نیروی انتظامی این شهرستان در محل نمازخانه واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید بهشتی فریمان برگزار‌شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریمان در این مراسم، با اشاره به دستور مقام معظم رهبری به وزیر جدید آموزش و پرورش مبنی بر اعلام دخالت‌های آمریکا در امور ایران و کشورهای اسلامی اظهار‌کرد: آمریکای جنایتکار قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با تصویب قانون کاپیتولاسیون، ملت شریف و مسلمان ایران را از سگان خود پست‌تر قرارداده بود، اما به لطف خدا و رهبری روشنگرانه امام خمینی(ره) و جانفشانی شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و با الگوگیری از قیام امام حسین(ع) امروز، کشور جمهوری اسلامی ایران به الگویی نمونه و درخشان برای کشورهای دیگر تبدیل شده‌است.

سرهنگ دوم پاسدار حسین شمس در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۰۰هزار دانش‌آموز شهید افزود: شما دانش‌آموزان باید با الگوگیری از راه و اندیشه شهدا خود را برای خدمتگزاری به انقلاب اسلامی آماده‌ سازید.

سرهنگ پاسدار شمس، آمادگی همه جانبه، پا به رکاب بودن و حرکت در مسیر انقلاب را از ویژگی‌های یک بسیجی موفق برشمرد و تصریح‌کرد: این‌که تا کنون دشمن نتوانسته هیچ غلطی بکند نشان از آمادگی همه جانبه و توان بالای نیروهای مسلح کشور و آگاهی و بصیرت ملت ما دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریمان گفت: تفکر بسیجی، احساس مسئولیت نسبت به خود، خانواده و جامعه است و لذا بسیجیان بابصیرت خود در اقصی نقاط جهان به کمک مظلومان می‌روند.

سرهنگ دوم پاسدار شمس در پایان اظهار‌داشت: بسیجی واقعی اهل عمل است و تقدیم هزاران شهید در دوران دفاع مقدس نمونه ای از آن است و امروز هم در فاصله ۲هزار کیلومتری از مرزهای کشور اسلامی، در عرصه نبرد با مستکبران عالم در حال مبارزه هست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها