ویژه هفته بسیج/30/ سید احمد رسولی در گفتگو با خبرگزاری بسیج؛
سید احمد رسولی گفت: نقش بسیج و تفکر بسیجی در تحولات فرهنگی و اجتماعی جامعه ما بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۸۷۸۲۳۲۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

سید احمد رسولی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: نقش بسیج و تفکر بسیجی در تحولات فرهنگی و اجتماعی جامعه ما بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: باتوجه به اینکه در مکتب بسیج تحول در نفوس مقدم بر تحول اجتماعی است و زمانی تحول و تغییر اجتماعی به وقوع می پیوندد که در زیر بنای حیات اجتماعی یعنی نفوس انسانی تحول شکل بگیرد.

حجت الاسلام رسولی در ادامه گفت: بسیج با رعایت این اصل دنبال تحول بنیادین در جامعه به واسطه تحول در انسان هاست و هر جامعه ای که از انسان تحول یافته برخوردار می باشد پس برای تحولات سیاسی و فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی و حتی حفظ و تداوم انقلاب نیازمد به پرورش انسانهای مومن و متدین وانقلابی است و این امر میسر نیست مگر در سایه تفکر بسیج که بحمدلله در کشور ما در حال وقوع است.

وی بااشاره به نقش بسیج در عرصه های مختلف جامعه و حوزه های امنیتی عنوان کرد: نزدیک به چهار دهه ثابت شده که هرگاه آرمان ها و دستاورد های انقلاب اسلامی در معرض تهدید قرار گرفته( تهدید سخت و نیمه سخت که تهدیدی امنیتی است و تهدید نرم که فرهنگی است) بسیج نقش آفرینی کرده است.

سید احمد رسولی گفت: تاکتیک های دشمن برای تغییر ساختار نظام مخدوش کردن امنیت ملی است که از طریق هرج و مرج، ایجاد ناآرامی و اختلافات قومی، مذهبی و سیاسی انجام می گیرد که نمونه بارز آن ماجرای 18 تیر 78 و فتنه 88 بود که با پشتیبانی خائنین داخلی و دشمنان داخلی انجام گرفت با ورود بسیج به صحنه فتنه خنثی و امنیت حاکم گشت. 

وی در پایان با بیان اینکه در عرصه علمی نیز همانطور که مستحضرید رشد علم باعث بالا بردن آگاهی مردم شده و مانعی برای ادامه سلطه کشور های استکباری است عنوان کرد: بسیج در این امر نیز با ارائه خدمات آموزشی، حمایت از محققین و مبتکرین و تشکیل انجمن های علمی دانش جویی و دانش آموزی در معرفت افزایی نقش بسزایی بر عهده دارد.

خبرنگار بسیجی: علی فلاحتکار


ارسال نظرات