خبرهای داغ:
شفیعی از برگزاری بیش از ۸۳ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خبر داد و گفت: اکران فیلم یتیم خانه ایران و تجمع بسیجیان شهرستان به ترتیب در روزهای یک شنبه هفته آینده و روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۳۲۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در تشریح برنامه های سپاه برخوار در هفته بسیج گفت: به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان با عنوان مدافعان حرم و با هدف لبیک به ندای رهبر و هم نوا شدن با مدافعان حرم و حریم اسلام برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار محمد شفیعی افزود: در این مراسم  حسینعلی حاجی دلیگانی به عنوان یک بسیجی و یادگار جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس و همچنین نماینده مردم شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی خواهد پرداخت.

شفیعی اعلام کرد: تجمع بسیجیان روز جمعه ۵ آذرماه از ساعت ۹ صبح ورزشگاه رسالت دولت آباد (پارک معلم) همراه با حضور در میعادگاه نماز جمعه برگزار می شود.

وی در ادامه از اکران فیلم سینمایی یتیم خانه ایران (نمایش بزرگ ترین سانسور تاریخی قرن) در روز یک شنبه ۷ آذرماه خبر داد و گفت: اکران این فیلم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تالار فرهنگی اجتماعی شهرداری دولت آباد خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه اکران فیلم یتیم خانه ایران با همکاری سپاه برخوار و شهرداری دولت آباد، انجام می شود، خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به تماشای این فیلم را دارند برای تهیه بلیط می توانند به حوزه های مقاومت بسیج و سپاه شهرستان مراجعه کنند.

فرمانده سپاه برخوار در ادامه در اعلام مهم ترین برنامه های سپاه شهرستان در هفته بسیج، اظهار کرد: در مجموع ۸۳ برنامه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در شهرستان برخوار برگزار می‌شود، که از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی، یادواره شهدا در شهر دستگرد با حضور سردار کریمی قدوسی، یادواره شهدای محله دلیگان با حضور سردار فدا جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج)، مراسم کلنگ زنی ساختمان سپاه برخوار، مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی، سرکشی و دیدار با ۶۰ خانواده شهید شهرستان، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نماز جمعه، اجتماع ۴ هزارنفری بسیجیان برخوار در ورزشگاه رسالت شهرداری دولت آباد، یادواره شهدای روستای علی‌آباد ملاعلی، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی، افتتاح سالن آمفی‌تئاتر پایگاه شهید رجایی، مسابقات مختلف ورزشی، تجلیل از بسیجیان و فرماندهان نمونه، برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و … اشاره کرد که تا امروز برخی از آن ها اجرا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها