در گرامیداشت هفته بسیج مسئولین بسیج دانشجویی استان و شهرستان با امام جمعه شاهرود دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۴۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در بزرگداشت هفته بسیج مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان و شهرستان شاهرود با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد، مرتضی دهرویه مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج به ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج دانشجویی در هفته بسیج و به خصوص همایش جوانان انقلابی پرداخت و گفت: در بسیج دانشجویی تلاش داریم تا بر انقلابی گری و تاکید رهبر انقلاب بر این موضوع توجه و در این راستا برنامه ها و فعالیت ها را اجرا نماییم و در حلقه های صالحین نیز بر این موضوع تاکید داریم.

حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی نیز در این دیدار با تبریک هفته بسیج با اشاره به پیاده روی اربعین و این حرکت عظیم جهان اسلام اظهار کرد: حضور هزاران هزار جوان مشتاق و علاقمند در این مراسم نشان دهنده از عمق نفوذ فرهنگ عاشورا در قلب ها و جان هاست و باید تلاش کنیم این فرهنگ را روز به روز بسط و گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مغتنمی است که شاخص ها و ویژگی های بسیج و تبیین بیان شود افزود: شاخص های بسیج که در راستای انقلابی گری است باید در جامعه بیان شود و برای نسل جوان این شاخص ها تبیین گردد تا این فرهنگ در راستای اهداف متعالی خود به سمت قله ها حرکت کند.

در این دیدار که مربیان صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه ها نیز حضور داشتند گزارشی از فعالیت های خود ارائه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها