خبرهای داغ:
مهدی ملاحسینی کارشناس جنگ نرم در نشست نهضت روشنگری (ماهواره وشبکه های اجتماعی ) گفت :ماهواره تغییرات جدی در سبک زندگی اسلامی ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۴۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
 مهدی ملاحسینی اظهار کرد: امروزه جبهه مقابله با انقلاب اسلامی و نظام الهی یک جبهه تبلیغی رسانه ای است و ما به طور تمام عیار درگیر یک جنگ نابرابر فرهنگی و اقتصادی هستیم 2ابزار  اقتصاد وفرهنک مقوله ای جدی  اصلی کشور که دشمن برای متوقف کردن مسیر نورانی انقلاب اسلامی در درازمدت برنامه ریزی کرده است.
وی افزود:امروزه جبهه و منطقه اصلی درگیری نبرد ما با مستکبران عالم یک جبهه رسانه ای و تبلیغی است که حضرت اقا درسالهای قبل در بحث مخاطرها و نگرانی های اسیب شناسی فرهنگی  بارها تاکید کرده بودند.
وی عنوان کرد: مخاطره در بحث فرهنگی جدی است و از جمله نگرانی عمده موضوعی که توانسته است تغییرات جدی در سبک زندگی ایجاد کند ماهواره است.
وی ادامه داد:دشمنان توانسته است  با جنگ نرم و ماهواره تغییرات  جدی در سبک زندگی ایجاد کند و در یک فرایند پیچیده تبلیغی  و رسانه ای تمام عیار آرام آرام در سبک زندگی تغییراتی ایجاد کند
وی ادامه داد: رشد شبکه های قارچ گونه شبکه های ماهواره ای در سالهای اخیر به عنوان یک تهدید بزرگ محسوب میشود  به طوری که از سال 88 تاسال 93 هشت برابر شده است که این نشان از این است که دشمن در این زمینه تغییراتی در سبک زندگی ایجاد کرده است.
ملاحسینی اضافه کرد :163شبکه های ماهوارهای فارسی زبان به صورت شبانه روزی در موضوع متنوع وبا تولید مدلها والگوهای جذاب در صدد ضربه زدن به نظام رادارنداز جمله شیوه ها مدلها واثار ان در زمینه های :الگوی حجاب وعفاف ،طلاق ،نزاع وخشونت  مدگرایی ،مصرف گرایی  معضلات اجنماعی و مواد مخدر صنعتی.
وی تصریح کرد: از اوایل انقلاب تا کنون ما  29 سند در  مورد تحریم های ظالمانه  وضد بشری  علیه جمهوری اسلامی وجود دارد  ولی در هیچ یک از مقاطع در حوزه رسانه که گردانندگان ان شبکه های صهیونیست ها هستند  هیچ گاه مورد تحریم  قرار نگرفته ایم  ومانباید از این مهم به سادگی  عبور کنیم .
 ملاحسینی در پایان یاداور شد: این مهم باید دغدعه ودرک مشترک همه نهادها باشد و مدیران فرهنگی جامعه ودستگاها  ضمن هم افزایی ویکپارچکی جامعه بتوانند هوشیارانه درمقابل انحرافات حاکم برجامعه را تشخیص دهند  ونباید از کنار این مهم به سادگی عبور کرد.


1007/پ30ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها