خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج صورت برگزار گردید:

برگزاری همایش نقش مدیران و دستگاه‌های اجرایی در اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام میرزا بیگی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: مکتب، وجود رهبری و مردم سه مؤلفه اساسی در حدوث انقلاب و استمرار و تثبیت آن هستند.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۹۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، همایش نقش مدیران و دستگاه‌های اجرایی در اقتصاد مقاومتی به همت حوزه کارمندی وبسیج سازندگی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج در سالن شهرداری شهر آوج برگزار گردید.
حجت الاسلام میرزا بیگی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: مکتب، وجود رهبری و مردم سه مؤلفه اساسی در حدوث انقلاب و استمرار و تثبیت آن هستند.
وی افزود: مکتب ما که همان مکتب اسلام است و رهبری نیز مانند قطب‌نما افق را به همه آحاد مردم نشان می‌دهد که امام خمینی (ره) این مهم را به خوبی در جامعه پیاده کردند و در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری حقیقتا سکانداری می‌کنند.
وی یادآور شد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و استحکام آن در جامعه نیز همین سه مؤلفه وجود دارد به طوری که در مکتب اسلام به صورت فراوان راهکارهایی در این زمینه ارائه شده است.
این مسئول تأکید کرد: مردم با تمام مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده و از ابتدای انقلاب دنبال آن بوده با انقلاب ، مکتب و رهبری حقیقتا همراه هستند.
وی ایده اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری را پایانی بر بی‌هویتی اقتصاد کشور دانست و افزود: ورود مقام معظم رهبری به مقوله اقتصاد از طریق ملزم کردن مدیران کشور به یافتن راه‌های پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی به معنای پایان یافتن دوران بی‌هویتی اقتصادی کشور است.
میرزا بیگی افزود: اقتصاد مقاومتی مدل اقتصادی ایران در دوران پساتحریم است که نیازمند راهبردهای اجرایی‌تر در قالب سیاست‌های اقتصادی خرد است. در مدل «اقتصاد مقاومتی» از توجه به شرکت‌ها و تولید دانش‌بنیان و قطع وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی تا توجه به ظرفیت‌های بالقوه بخش معدن، توجه به تولید داخل و تقویت صادرات نشان از عزم جدی حاکمیت برای فرماندهی واحد اقتصاد ملی دارد.
انتهای پیام/5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار