خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، همیشه دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی خواهند داشت، مگر اینکه نظام جمهوری اسلامی از آن اهداف و آرمان های بزرگ خودش دست بردارد.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۹۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد نوفرستی روز چهارشنبه در جلسه بسیج اقشار و در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج اقشار درمیان وپرسنل ادارات شهرستان  افزود: ما باید بر اساس دستور خداوند در قرآن کریم در برابر دشمنان و استکبار جهانی ایستادگی کنیم.
 
وی با بیان اینکه هرگز دشمن مشکلات ما را حل نمی کند، اضافه کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، همیشه دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی خواهند داشت، مگر اینکه نظام جمهوری اسلامی از آن اهداف و آرمان های بزرگ خودش دست بردارد.
به گفته وی انقلاب اسلامی به دلیل شعارهای استکبار ستیزانه و ایستادگی در مقابل مستکبرین همواره مورد هجمه دشمنان بوده است.
 
وی شاخصه انقلاب ایران را اسلامی بودن آن دانست و یادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب یکی از شاخصه‌های انقلاب ما تولد دوباره اسلام است، اکنون دشمن دندان تیز کرده که اسلام را مورد حمله قرار دهد.
 
وی یکی دیگر از شاخصه‌های انقلاب اسلامی را ولایت فقیه دانست و گفت: براساس آیات و روایات انتصاب ولایت فقیه از طرف خداست، وظیفه مردم فقط مقبولیت بخشیدن به حکومت اسلامی است و وظیفه مجلس خبرگان کشف و شناسایی ولایت فقیه است.

نوفرستی با اشاره به اینکه شاخصه و پایه انقلاب اسلامی مشارکت مردم است، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن می خواهد در شاخصه های انقلاب اسلامی خدشه وارد کند، به لطف خدا و به برکت خون شهدا تاکنون به اهدافش نرسیده است.
 
به گفته وی بسیج نه تنها یک کانون فرهنگی است بلکه یکی از ارکان مهم و نقش‌آفرین در عرصه‌های علمی و اقتصادی است، بسیج سازندگی نقش موثری در توسعه و آبادانی مناطق محروم دارد.
 
وی یادآور شد: مجموعه بسیج اقدامات خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی، اقتصادمقاومتی و طرح‌های عام‌ المنفعه انجام داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها