خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

بسیج یک جریان سازمان یافته در برابر استکبار جهانی قرار گرفته است

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز بزرگترین گره‌های نظامی در کشورهای سوریه و عراق به دست بسیجیان این کشورها باز می شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۹۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی روز چهارشنبه در تجمع طلاب و دانشجویان شهرستان درمیان، گفت: تفکر بسیج امروز به عنوان یک الگوی نمونه به سایر کشورهای منطقه صادر شده است، کشور های مسلمان هرجا که به مشکل بر می خورند، متوجه می شوند که تنها تفکر بسیجی در برابر مشکلات پاسخگو است.
 
به گفته سرگرد محمد نوفرستی امروز بزرگترین گره‌های نظامی در کشورهای سوریه و عراق به دست بسیجیان این کشورها باز می شود.
 
وی با بیان اینکه بسیج یک جریان سازمان یافته در برابر استکبار جهانی قرار گرفته است، افزود: این مجموعه ارزشی تاکنون در برابر هجمه های دشمن موفق عمل کرده است.
 
وی عنوان کرد: امروز خیلی از جریان‌ها هستند که می خواهند صحنه دشمنی های استکبار جهانی را عوض کنند، باید دشمن شناس باشیم و در مقابل آن جبهه گیری کنیم. 
 
به گفته وی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا تاکنون به دنبال خدشه در جمهوری اسلامی ایران بوده، و هرگز به دنبال حل مشکلات ما نخواهد بود.
 
 فریدون رمضانی رئیس دانشگاه پیام نور اسدیه  افزود: هرچه از انقلاب داریم به برکت مجموعه بسیج است.
 
وی با تاکید بر اینکه باید تفکر بسیجی در جامعه ترویج شود، گفت: تفکر بسیجی یک تفکر زلال، پاک و سازنده است ادامه داد: باید موازین تفکر بسیجی، انقلابی و عظمت اسلام و انقلاب در جامعه تبیین شود.
 
وی عنوان کرد: خدمات بسیج از آغاز انقلاب تاکنون قابل توجه بوده و نقش فعال و پررنگ بسیج در عرصه‌های سازندگی و اقتصادی ستودنی است.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها