ویژه هفته بسیج/24

تفکر بسیجی علت موفقیت در عرصه هسته ای و موشکی

حجت الاسلام رسولی نژاد گفت: علت موفقیت درعرصه انرژی هسته‌ای و موشکی نشأت گرفته از تفکر بسیجی بودن است و همانطور که بسیج دراین عرصه وعرصه های دیگر پیشرفت داشته در صنعت نیز می تواند پیشرفتهای چشمگیری داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۹۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
به گزارش حبرگزاری بسیج از کرج، به همت حوزه 719 سردار شهید حاج روح الله اصل دهقان وفرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه نظرآباد، دردومین روزاز هفته بسیج مراسم نهضت روشنگری با محوریت (تبیین گفتمان انقلابی گری) در مورخ 95/09/02 در مسجد ولیعصر (عج) مسکن مهر با حضور بسیجیان دریا دل برگزار شد.

 حجت الاسلام علی رسولی نژاد از هادیان سیاسی کشوری ضمن گرامیداشت هفته بسیج نقش بسبج را در سه موضوع مهم دفاع مقدس،عراق وسوریه تشریح نمود اظهار داشت: تا قبل از تشکیل بسیج 40 درصد از خاک عراق در اختیار عراق بود و پس از تشکیل بسیج عراق، این عدد به زیر 10 درصد رسید، تا قبل از تشکیل بسیج سوریه ودفاع وطنی 60 درصد خاک سوریه در دست جبهه النصره وداعش بود ولی بعد از تشکیل بسبج این درصد به زیر18 درصد رسید.

وی افزود: استراتژی رؤسای جمهوری آمریکا بر اساس سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حجت الاسلام رسولی نژاد علت موفقیت درعرصه انرژی هسته‌ای و موشکی را نشأت گرفته از تفکر بسیجی بودن دانست و  خاطر نشان کرد: همانطور که بسیج دراین عرصه وعرصه های دیگر پیشرفت داشته در صنعت نیز می تواند پیشرفتهای چشمگیری داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها